Recenze (222)
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Videla som to už aspoň 100x vďaka mojej dcére, ktorá tento film zbožňuje a vôbec ma neomrzel. Práve naopak, stále nachádzam nové a nové momenty, ktoré ma bavia či dojmú. Skvelý animák, skvelý príbeh, soundtrack, postavy, proste všetko :) Šup s ním do mojej top 10 :)
Westworld - První výtvor (2016) (epizoda)
Neviem, kde systém spravil chybu, ale zatiaľ to nechapem, ale zaujalo ma to.
Daria - Pinch Sitter (1997) (epizoda)
"Ta se nebude muset nikdy bát vymýváni mozku."
Malé ženy (2017) (seriál)
Malé ženy sú moja srdcovka. Táto miniséria ma veľmi potešila. Príjemná na pohľad aj na počúvanie. Vďaka stopáži sa tvorcovia mohli viac venovať témam, na ktoré vo filmoch neostal čas. Cením si, že sme tu viac spoznali Beth a jej vzťah s Jo. Pre mňa je toto najdojemnejšia a najdetajlnejšia verzia.
Malé ženy (2019)
Milujem ten príbeh. Milujem verziu s Winnonou, milujem trojdielnu miniseriu z 2017 a od včera milujem aj túto verziu. Každý z týchto diel sa zameriaval na niečo iné, každý mal inú atmosféru. V tejto som dostala asi všetko. Aj keď, priala by som si, aby niektoré témy šli viac do hĺbky (vzťah Jo a Beth). Páčilo sa mi, že tu dostala viac priestoru aj dosť podceňovaná Amy. Saoirse je zatiaľ najlepšia Jo a Florence najlepšia Amy. Aj Timothee ako Laurie sa mi naozaj páčil, ten chalan má nezameniteľný šarm. Bohužiaľ, Emma ako Meg mi vôbec nesadla. A najlepšia Marmee pre mňa asi navždy ostane Susan Sarandon. Celkový dojem z filmu je nadpriemerný. Určite sa zaradil medzi moje naj.
Aladin (2019)
Krásne filmové spracovanie mojej obľúbenej animovanej rozprávky. Spočiatku som bola skeptická voči výberu hercov, ale počas sledovania si získali moje srdce a náklonnosť. Bavila som sa, usmievala, na pohľad krásny výbuch farieb... Nemám čo vytknúť.
Aladin (1992)
Moja prvá vážna detská láska. A myslím, že svojím spôsobom trvá doteraz.
Znovu ve hře (2018)
Jennifer ako vždy krásna. Film ničím neurazí, oddychovka, na to bol film určený.
Anne s E na konci (2017) (seriál)
Stále mám rozporuplné pocity. Ak sa odosobním od knižnej predlohy a pozerám to ako úplne iný príbeh, tak je to OK. Pretože tento seriál má s knižnou Annou len málo spoločné. Dej sa uberá úplne iným smerom, postavy sa správajú inak, ich konanie a osudy sú odlišné. Čiže žiadna Anna zo zeleného domu sa nekoná. Prvá séria je lepšia ako druhá. V seriály sa rozoberajú "moderné"problémy zasadené do "starej" doby. Niektoré témy sú príjemné a vhodné, iné mi prekážali a zdali sa mi k príbehu a dobe nevhodné. Tretia séria ma zatiaľ baví najviac.
Zaklínač (2019) (seriál)
Nemôžem porovnávať s hrou a zatiaľ ani s knihou. Ale z toho, čo som videla, som nesmierne nadšená. Henry je bohovský, príbeh zaujímavý, časové skoky mi nevadili a nestrácala som sa v nich. Všetko to do seba zapadalo. Milujem tento fantasy svet.