Recenze (222)
Mrtvá dívka (2006)
Niektoré chvíle ma fakt chytili za srdce. Rose Byrne je tak melancholicky krásna... pri jej príbehu som toho cítila najviac...
Camille (2008)
Ujo režisér musel byť na akých dobrých práškoch, aj ja chcem :D Zázračný "nesmrteľný" film, kde prší ryža a na druhej strane sa budete prevážať na modrých kobylkách. No ne asi.
Dedication (2007)
Ja som Henry...
Žena v černém (2012)
Kriste pane, zaryté nechty v ksichte, sravý pocit a slzy strachu cestou domov... Díky, Harry :)
Nevinní (2011) (seriál)
No toto je strašné... tie dialógy a "herecké výkony"... fuj...
Kašlu na lásku (2003)
Renée Zellweger je fakt strašne škaredá žena... A Ewan McGregor je fakt strašne sexy muž...
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Zbožňujem tú ženskú... presný opak mňa a to jej trošku závidím :)
Muži v naději (2011)
viď. Tetsuo.... 100% súhlas
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Krásne roky s HP končia a ja som úplne vyžmýkaná, do poslednej kvapky. Nechávala som si svoj jediný komentár na túto chvíľu, kedy sa všetko končí. Tento príbeh je pre mňa srdcová záležitosť. Dostalo ma to, plakala som, smiala som sa, cítila som s nimi všetkými 7 knihami a 8 filmami. Špeciálne ďakujem pani R. za jeden z najkrajších ľúbostných príbehov, ktorý bol odhalený v jednej kapitole a ktorý nedokázala pani M. prekonať ani v 4 knihách :P Boli ste všetci úžasní a ja Vám ďakujem za krásne vyrastanie/dospievanie/starnutie. Túto melanchóliu budem cítiť ešte asi dlho.... a všetci mudrlanti, ktorí sa snažíte byť "iní" hodnotením a komentármi...avada kedavra!
Cosby Show (1984) (seriál)
Pána a pani Huxteblovcov proste milujem, ich humor, riešenie situácií, pohodu... Sledovanie tohto seriálu na mňa pôsobí veľmi príjemne, ukľudňujúco, taký seriálový Lexaurin :)