Bachy

Bachy

Petr Baroch

okres Plzeň
Někdy do fullmoonzine, někdy do šuplíku, někdy vyřvat světu ven

65 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 11 21 31 41
    • 2.5.2020  12:26
    Sedmikrásky (1966)
    *****

    Miluju <3

    • 26.4.2020  14:34
    Dycky Sunderland (TV seriál) (2018)
    ****

    Jakoby ne...ten hype okolo toho už dost votravuje a taková nálož to není. Furt je tam ten jasnej Netflixovskej mustr, kterej smrdí dlouhodobě. Ale! Jsou tam momenty, kdy se mi zachtělo zpátky do kotle a hodit botou vzteky na hřiště. Tudíž asi spíš, že jo!

    • 13.4.2020  11:23

    Království iracionálních postav na cestě do Chuchle. Ale ta pointa bolí, no. Nejsme všichni satórie, do hajzlu.

    • 6.4.2020  23:44

    Jebat čísla....královsky výborný!

    • 3.3.2020  00:11

    Ne, no.

    • 26.1.2020  23:08
    Maják (2019)
    *****

    Úplně vo ničem film, totálně nejčernobílejší vtip loňska o dvou paňácech, co už nechtějí hlasovat na doodlu, miluju to.

    • 16.1.2020  15:43
    Bídníci (2019)
    *****

    Natlakovaná láhev machismu. Jsou jenom špatní pěstitelé.

    • 26.10.2019  11:58

    Jako tak moc zasloužený epilog pro Pinkmana s atmosférou starší Coenovských filmů, proč ne. Nic moc víc, ani míň. Mimochodem, já vím, že Breaking Bad nikdy moc ženských postav nepředstavilo, ale tady je snad jen jedna v koberci. Whatever. Pořád si víc slibuji od posledních řad se Saulem Goodmanem.

    • 18.10.2019  17:45
    Joker (2019)
    *****

    Mám k tomu hrozně výhrad. První scéna je vlastně esence celého filmu, která je pak jen efektně natažená do celovečeráku. Naštěstí s poměrně častým komentářem směrem k politice a k sociálním nerovnostem, která táhne snímek do větší komplexnosti. Ač Philliips převádí DC comics do tvrdě realistické podoby, občas mu to ujede a několik momentů smrdí přepáleností. Navíc v touze mít ještě další vypointovanou scénu netrefí konec. Jenže pozitiva nedostatky válcují. Joker je pevně seřvený a sešitý kus, který perfektně pracuje s mytologií a současně mluví jazykem, až skoro artovým, kterým tahle mytologie příliš nemluví. Phoenix je pořád totálně mimo měřítka. Chápu porovnávání s Taxikářem, nechápu, že Joaquin občas vypadá jako Daniel Day Lewis....divný.

    • 6.10.2019  17:44
    Synonyma (2019)
    ***

    V jednotlivostech ohromně silné (integrační kurzy top), jako celek se mi to rozpadlo v hlavě. Ale je možný, že chyba je v tý hlavě, no.

    • 26.9.2019  00:16

    <3 okamžitej top <3 i s tou přepálenou stopáží.

    • 22.9.2019  11:54

    Jako v tom pozlátku se dá koupat nesmírně dlouho, jenže dramatiký oblouk, dialogy, posuvy děje a motivace charakterů skládal děda senila. Poslední půl hodina za trest.

    • 15.9.2019  14:37

    Dohánět československou kinematografií je čím dál větší bizár. Fofrem kupředu, na smysluplnost a dialogy nehledět! Není čas!

    • 15.9.2019  00:02

    Ohromný množství témat. Přes rasové otázky zakrývaný machismus, přes uniformy zakrývaný rasismus, zpochybňování amerického justičního systému, všechno. Skrz na skrz komplexně pospojované a ucelené. Důležitá historická událost, která nabízí v televizním formátu krom velkých témat i obří množství nedokončených příběhů hlavních aktérů. Jako hrozně chutnej ždibec obrovskýho celku. Čím méně toho znáte, tím víc to s váma lomcuje, ale zatřese to solidně, i když víte všechno. Nevěřil bych, že to někdy napíšu, ale David Schwimmer - výbornej.

    • 7.9.2019  19:59

    Jsou tam momenty, které snímek vyhazujou ze standardní vaty (kartáček, pavouk, závěr, zásadní dějový zvrat u řeky) a má to lehce neobvyklej dějovej oblouk, nicméně svou stopáž to neutáhne a dost často to vypadá, že vlastně stojíme na místě a nevíme, co chceme sdělit.

    • 7.9.2019  15:02

    Je to hodně, hodně pitomý, ale měl jsem chuť zase zapnout gameboy, nasednout na virtuální kolo a ulovit Magikarpa na old rod. To mi stačí. Mně stačí málo. Dobrý večer.

    • 7.9.2019  15:00

    Jakože Roye Anderssona žeru, tak tentokrát to prvně ztratilo formu a rozpadlo se to v příliš fragmentů, co dohromady spojuje jen to, že se všichni máme blbě, ale říkáme si, že vlastně dobrý. A jo, takovej život klidně může bejt, ale v předchozích filmech mi to Andersson uměl líp podat a přeci jen to ochutil.

    • 5.8.2019  00:31

    Miluju to...s hudbou od Tomáše Vondry na LFŠ <3

    • 22.6.2019  14:19

    Esence amerických teen osmdesátek. Se všema neduhama. Trošku telecí, ohromně přepálený, takže vlastně ve vztahu k věkovce, která běhá po střední, dost přesný. Něco tam uvnitř je a stojí to za hledání.

    • 24.3.2019  15:18

    V segmetech rozhodně jako jo, jenže v celku to nedrží ani trochu. Málo

    • 16.2.2019  16:23
    Halloween (2018)
    ***

    No, eh. Jako chvilkama rozhodně jo.

    • 16.2.2019  16:06

    Uf, to tempo mě skoro ušlapalo. Možná ve výsledku až příliš tíživě beznadějné a stísněné na to, abych si zážitek i nějakým způsobem užil a nejen trpěl, ale vším ostatním ohromně zajímavý a silný kus. Navíc lidi u filmu rádi trpí, tak co? Zcela aktuální a kousavé s touhou přelamovat a stimulovat přemýšlení nad enviromentalismem a aktivismem.

    • 3.2.2019  15:46
    Dogman (2018)
    **

    Moje cesty tudy nevedou. Asi chápu ten metafor se psem v hlavním hrdinovi, který se jako nejlepší přítel stále drží svého pána a sám pánem být neumí, ale k čemu to, když jsem nebyl vtažen. Lhali, když adorovali.

    • 14.1.2019  19:15

    Vůbec neutáhne vlastní stopáž. Jednodimenzionální postavy můžou fungovat ve skeči, případně v rámci půl hodinové epizody, ale na dvě hodiny je to zatraceně málo. A tak jeden je odhodlaný odborář, druhý je postupně se ohýbající srab, třetí revolucionářkou s dobrým srdcem, čtvrtý prohnilým kapitalistou, ale nikdo z nich není víc, než první vlastností, kterou u nich potkáte. Přitom je to škoda, protože ta chuť sureálna je hrozně přitažlivá, pár momentů je hodně dobrejch, moc hezky se o tom zpětně povídá. Ale užít si to moc nejde, když přetaženě dlouhá je téměř každá scéna.

    • 12.1.2019  18:42
    Paddington 2 (2017)
    ****

    Čistá vánoční briťárna skrz na skrz. Naivitou, humorem, obsazením. Ve výsledku konzistentnější a vlastně téměř po všech směrech o krok dál, než jednička. Na mě to funguje, ač bych chtěl ještě víc Capaldiho.

    • 6.1.2019  21:19
    The Haunting (TV seriál) (2018)
    ****

    Nešířit se kolem takovej buzz, možná nepřekoušu víc, než první dvě epizody. Těch hororových klišé je na prvních hodinách stopáže trochu moc a přes Stevův charakter "sbírám cizí strašidla a pak píšu knihy" jsem skoro nepřelezl. Kolikrát ještě? Nicméně časová investice a trpělivost se vyplatí. Hill House má, co nabídnout a stupňuje, jak zvědavost z jedný strany obrazovky, tak kvalitu a především tahá nové, zajímavější postavy za současného dokreslování starých. Málokterá série stojící na odhalování tajemství nakonec ustojí samotné odhalení. Ač za to většinou můžu já, co se natěším tak, že mě vlastně žádný závěrečný rozmotání nemůže naplnit. Hill House tenhle úkol zmáknul. Rozmotává průběžně, současně pořád zvládá překvapovat a jako celek drží pohromadě. Žádný z členů rodiny tam nakonec není v pozici panáka, co tupě posouvá příběh nebo se jen veze. Soustředění na hloubku postav funguje, ač teda zrovna ten Steve z toho stejně vyleze dost nejpodivnějš a všechno to zvládne ke konci přišerně vykoupat v kýči. Svlíkněte z toho nálepky o "nejlepším seriálu roku" a je to výbornej zážitek.

    • 29.12.2018  14:47

    TOP!

    • 29.12.2018  14:47

    Pro formu trochu zadupanej obsah. Když už bych se hrabal v tom "sám si vyber" subžánru, tak Telltale games přinesli s první epizodou Walking Dead daleko emotivnější a především ucelenější kus. Tam je topka. Tady je především solidní nástup, ale s pokračující stopáží spíš projíždíme oblastí nudy. K čemu mi ty možnosti jsou, když mě to nebaví objevovat? Nicméně ve více lidech u ovladače je to pořád poměrně zážitek.

    • 27.12.2018  14:58
    Big Mouth (TV seriál) (2017)
    *****

    Tohle hrozně roste! Epizodu od epizody lepší a lepší.

    • 27.12.2018  12:23
    Kluk na kole (2011)
    ***

    No, jenže vůbec. Ten vnitřní hodnotící a neustále se měnící pohled na charaktery sice vnímám, ale k čemu mi to je, když na mě současně všechny dějové zvraty působí až pohádkově jednoduše zkonstruované právě pro ten účel. Ještě tu rozjížděcí půlhodinu pátrání po kole jsem jel stejnou linku "jak morálně hledět na to a tamto, případně nehledět vůbec", jenže pak mě Kluk na kole začal sám vyhazovat, než spadl řetěz úplně. Já tu přirozenost necítím. Můžu to vnímat jako ideologickou hru a rozhodně to můžu vnímat jako další film o krizi maskulinity, ale bohužel u mě převažuje vnímání filmu jako soubor postav chovajících se záměrně jako idioti především proto, aby vyvolávaly v divákovi otázky a celek dělal nějaký dojem. Na mě příliš nedělal.

<< předchozí 1 2 3 4 11 21 31 41