Recenze (236)
Svědek obžaloby (1957)
Pěkně jsme se nechali povodit za nos. Závěr je skvělý.
Top Gun: Maverick (2022)
Takhle nějak si představuji blockbuster.
Monstrum (2022) (seriál)
Gore mi nechybělo. Oceňuji propracovanou psychologii postav. Pro mě nejsilnější epizody 6 a 8.
Equalizer 2 (2018)
Denzel už nepracuje v hobby marketu, ale jezdí pro Uber resp. Lift. Jinak ale stále ràd čte (oproti předchozímu dílu tady jen Prousta) a ve volném čase je samozvaným ochráncem lidí ve svém městě. Atmosféru to má, akce je slušná, závěr jako by byl trochu uspěchaný. Dobrá oddechovka.
Predestination (2014)
První polovina naprosto skvělá, druhá asi už trochu překombinovaná. Ale koukalo se na to dost dobře.
Profesionálové (1966)
3,5 * především za tu skvělou partu a také za závěr.
Equalizer (2014)
Svým způsobem průměr, ale * navíc dávám za zmínky o světové literatuře a pak za tu nápaditost ohledně využití lokace hobby centra. Už nikdy asi nebudu moci jít do hobby marketu a nevzpomenout si, co se tam může odehrát...
Pořád jsem to já (2014)
Silné drama. Projev Julianne Moore mi vehnal slzy do očí. Ztrácení sebe sama je skutečně děsivé. Spoiler Scéna kdy se Alice chce pokusit o sebevraždu, ale není schopna unést myšlenku do patra je neskutečně silná. Konec spoileru. "Kéž bych měla raději rakovinu, nemusela bych se tolik stydět"
Tisíc dnů s Annou (1969)
Skvělé herecké výkony. Divakovi je jasné, jak vše skončí, protože historii přepsat nedokážeme. Člověk uvažuje, zda Anna byla opravdu tak obrovská manipulátorka a co vše asi cítila. Kateřiny mi je líto ať vidím jakékoliv zpracování. A nepřestávám žasnout nad Jindřichem, který se nechával ovládat tak přízemními pudy, že kvůli ženě založil Anglikánskou církev. Výborné zpracování.
Životní trefa (2022)
Vlastně ničím překvapivý film ze světa basketbalu. Na druhou stranu mám tyhle filmy ze sportovního prostředí moc ráda. Tady byla úplně cítit Sandlerova láska k basketu. A snad poprvé jsem Adama viděla v roli, kde nedělá samé opičky.