Recenze (2 050)
Matematika zločinu - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Je radost vidět po čase Bydžovskou, i když opět ubulenou.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Z úcty k hlavnímu představiteli budu dělat, že poslední pětina filmu neexistuje. Jinak v pohodě na čtyři hvězdy.
Do hajzlu! (2022)
V týhle kadiboudě plyne čas hodně pomalu.
Gordon Ramsay: Do neznáma - Jihoafrická divočina (2020) (epizoda)
Gordonův (oprávněný) strach z hrochů (prezentovaný hlavně při závěrečném vaření) je tím, co dodává této epizodě neodolatelný šmak.
Děti Nagana (2023)
Kdybysme v Naganu hráli hokej tak, jak to Pánek natočil, moc daleko nedojdeme. Na českou ligu to ale zřejmě stačí.
Mafia Mamma (2023)
"Je mi čtyřicet."
Volha - BALBA (2023) (epizoda)
Tři hvězdy jenom z úcty k povedeným předešlým dílům, jinak slabá epizoda, takže je vlastně dobře, že to končí.
Agrometal - Soutěž (2023) (epizoda)
Nejmladší z rodu Hrušínských začal jako herec Discopříběhem a končí (?) jako scénárista Agrometalem. Zajímavý oblouk, i když malinko bez vyvrcholení.
Pinball: The Man Who Saved the Game (2022)
Ne tak dobrý jako Tetris (2023), ale pořád slušný a zábavný.
Jak jsem se stal gangsterem (2019)
Glorifikace gangstas v polském provedení. Takže výsledek je o dost lepší, než na co by se kdy (s velkou pravděpodobností) zmohli Češi, ale o dost pozadu za prací nejlepšího režiséra v daném ranku. A ta zaperdelena polština drsňáckýmu výrazu fakt nepomáhá, i když to samozřejmě není ničí vina.