Recenze (2 050)
Respondér - Epizoda 5 (2022) (epizoda)
Neuspokojivé a nelogické uzavření několika dějových linek podrazilo nohy celému seriálu.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 4 (2023) (epizoda)
Tak takhle by to šlo.
Příběhy starých hospod - Plzeňsko, Chodsko a Domažlicko (2023) (epizoda)
Polášek si to užívá, jak by také ne. Hvězda navíc za znělku!
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Ten citlivej přístup je znát v každým detailu, třeba i v tom, že Ellie nehraje nějaká extra pohledná holčina. Přitom podle předlohy by klidně mohla, ale tady se správně cílí na hereckou přesnost. Chtěl jsem dát za čtyři, ale když jsem zjistil, jak rychle mně ta epizoda utekla (a jak se v případě jinejch seriálů jeví pouhá hodina jako dvojnásobná doba), musí to bejt plná palba.
Víly z Inisherinu (2022)
Minimialisticky lidský příběh rozehraný v jádru epických irských scenerií, jenž je nejsilnější ve svých černohumorných prvcích.
Chinaski: Každej ví kulový (2021)
Tohle je tak dobrej dokument, že tomu musím napálit pětku, i když Chinaski normálně hejtuju, kde můžu.
Král Tulsy - Center of the Universe (2022) (epizoda)
Hodně příjemnej seriál.
Řekni to psem (2022)
Pokud někdo nemá rád psy, neměl by se na to vůbec dívat. A ten kdo je má rád taky ne.
Gumy - Trafika (2022) (epizoda)
Nad vodou to drží Krajčův výkon. U Švehlíka si pořád nejsem jistej, protože ten hraje svýho gumáka způsobem, že by se nikdo nemohl divit, kdyby v posledním díle vyvraždil všechny v okolí a nejvíc si smslnul na svým parťákovi, kterej ho jenom ponižuje.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Pitva (2022) (epizoda)
První dvě třetiny jsou na vypnutí, v té poslední zase nejde odtrhnout oči od obrazovky.