Recenze (2 050)
Velká neznámá (1970)
I. povídka slušná.
Zázračná planeta - Města (2016) (epizoda)
Všechny díly dechberoucí, tento však vítězí napětím, krásou, úchvatností, zábavou i dojemností.
Bakaláři - Štědrý večer (1978) (epizoda)
Bakalářské dno.
Bakaláři - Táta (1978) (epizoda)
I pohyb lenochoda po sexuálním aktu je daleko živelnější, než tento mrtvolně unylý příběh.
Anticharta, mechanismus loajality (2017) (TV film)
Kdo je bez viny, ať hodí kamenem. Třeba Křemenem.
Bohéma - Snad to nebude tak hrozné (2017) (epizoda)
Ohromně silný námět se zatím rozjíždí rozpačitě, přičemž v I. půli filmu je divák víceméně zaměstnán rozklíčováváním postav, ze kterých se původní postavě jakžtakž podobá pouze Javorský, II. část je ale i bez toho plytká až běda, angažování neherců jako Tyc by zde pak vůbec nemělo být na pořadu dne.
Vlak do Pusanu (2016)
Ajznboňácká zombárna s několika (c)hutnými momenty (výstup na stanici Daejeon, postupně narůstající zombie schody za jedoucí mašinou) a asi půl hodinou plačtivejch keců, který se daj v klidu přetáčet.
Tohle je náš svět (2016)
Film jsem si zadarmo stáhl, což by mně možná u Mortensena prošlo v rámci "osvobození filmů", těžko bych ale obhájil vrcholně konzumní prostředí, v němž jsem snímek zhlédl, stejně jako svoji neschopnost precizně odcitovat většinu historických událostí a hodit je do inteligentních souvislostí, potažmo fakt, že žeru geneticky modifikované potraviny a kdejakej polotovar. Takže kdybych dal víc, než tři hvězdy, budu vlastně prachsprostej pokrytec. Ne teda, že by to bylo až tak skvělý, hlavně je to rozvleklý a chvílema nepěkně zavánějící jehovistickým kýčem.
Svět pod hlavou - Anděl odplaty (2017) (epizoda)
"Asi nelze přinutit k lítosti někoho, kdo si nepamatuje, čeho litovat.
Kevin Hart: What Now? (2016) (pořad)
Překvapivě málo vtipné a chvílemi dokonce protivné, nicméně hraný úvod je výtečný.