Oblíbené seriály (8)
Přátelé (1994)
Absolutně nejlepší seriál co jsem kdy viděla. První epizodu jsem viděla asi v 6 nebo 7 letech a od té doby mě to ještě nepustilo. Strhující humor, pětihvězdičkové postavy a všechno prostě geniální. Ještě pořád mám asi 10 dílů na mp4 a skvěle se na to dívá, když nemáte co dělat. Jednoduše řečeno nikdy vám to neomrzí. Mimochodem moje oblíbená pasáž byla konec dílu Rossův Grand kde byly Phoebiny obrazy vystupující z rámu..."Potřetí v tomhle tejdnu, pořád to zabírá..." :D Nebo třeba díl Jak to mohlo být, Svatba Moniky a Chandlera...těch je nekonečno moc...:D
Joey (2004)
Simpsonovi (1989)
Dr. House (2004)
Tohle je opravdu nejgeniálnější seriál co jsem kdy viděla. Je tady používán přesně ten styl humoru, co používám i já takže mi House opravdu padl do noty. Kromě Hugh Laurieho jsou tam vidět i jiné herecké talenty, třeba Dr. Chase, kterého si asi House nikdy neoblíbí. Nebo Forman co ví i to co neví. Jsou to opravdu úžasné postavy a dějově na sebe díly i navazují. Je to tak úžasné, že se mi o tom už i zdá.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Můj rekord: 26 hodin - 7 epizod. Skvěle vtipné, skvěle obsazené, skvěle zahrané, ještě by to chtělo nadabovat do češtiny. Ale jinak...nejde nemilovat Barneyho :) Takže Suit up! :D
Zákon gangu (2008)
Já osobně nemám žádnou zkušenost ohledně Shieldu, který se tady hodněkrát zmiňuje, ale SoA jsou pro mě rozhodně jedním z nejlepších seriálů vůbec. Na všechny herce jsou role jak ušitý a Katey Sagal padne Gemma úplně jako Peggy, prostě nádhera. Hláškuje se, převážej se zbraně, sem tam se někdo sejme, ale to už k MC patří. Jesus Christ! (mimochodem to se v seriálu opakuje dost často a podle mého průzkumu to Jax v jednom díle za půl hodiny řekl 7x :))