Recenze (866)
Punk (2019) (seriál)
Je pravda, že nejvíc jsem se těšil na poslední díl a ten byl jednoznačně nejslabší. Ale první tři jsou výborné a i když bych ocenil trochu víc archivních záběrů na úkor týpků sedících na koženém gauči, bylo to supr.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Možná by stálo za to promítat tento shrnující dokument povinně na školách po celém světě.
Pozemšťané (2005)
Ať nás všechny za tohle jednou dožene karma... Každý může zkusit nebýt toho součástí.
Vzkaz v láhvi (2016)
nejdrsnější oddělení Q.
Cesta do pravěku (1955)
Videno remaster v kine a pecka..
Bohemian Rhapsody (2018)
Po pravdě jsem očekával trochu drsnější zobrazení divokých večírků a spousta věcí (třeba ohledně vzniku některých hitů) na mne působila dost idealizovaně. Ale film je úžasné řemeslo a tak výborně pracuje s city, že mi dost často běhal mráz po zádech a na konci jsem měl při poslechu textů písní v kontextu Freddieho smíření se smrtí co dělat, aby mi v kině netekly slzy...
Nedotknutelní (2011)
Tak takhle od srdce jsem se u filmu už dlouho nesmál.
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Jeden z mála seriálů, který mě dokáže zaručeně naštvat i dojmout - už dlouho se mi nastalo, že bych měl po většinu stopáže zaťaté pěsti. Navíc je to vše překrásně natočeno a doplněno nápaditou hudbou.
Avengers: Infinity War (2018)
Přesně na to sedí anglický výraz mindblowing!
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Výborné všechno...