Recenze (101)
Andělé a démoni (2009)
Taký Indiana Jones vo Vatikáne... Ovela jednoduchsie ako kód...
Zákon ulice (2007)
Neviem, ci sa dá este natocit nieco horsie...
44 minut: Přestřelka v severním Hollywoodu (2003) (TV film)
Tak trocha propaganda pre LAPD. Nie velmi dobre natocená...
Marley a já (2008)
Slzotvorný a trocha pridlhý ( hlavne koniec ) aj ked zábavný na mnohých miestach. Nakoniec najviac tam nesedeli JA ( privelmi holywoodsky pojatá matka, nie je pre nu ) a OW.
Candy (2006)
Romantický ale drsný film, hlavne scéna v porodnici...
Valkýra (2008)
Hádam by si to zaslúzilo este o hviezdicku viac, za to ze rezisér udrzal Toma "na uzde"...
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Len necelý pilot... Bohuzial nepritiahlo ma to. Vsetko prílis zjednodusené. Viac to asi pozerat nebudem
Seed (2007)
Som na to náhodou narazil v telke... No zbohom...
Až tak moc tě nežere (2009)
Jedna hviezda naviac za sympatické kocky...
Wilbur se chce zabít (2002)
Videl som to pred rokmi a dobre som sa zasmial ale aj musel zamysliet nad niektorymi vecami.