Recenze (543)
Jericho (2006) (seriál)
Nemám to srdce zotrieť to priemerom, už len za ten výborný námet a keď si uvedomím, že v rovnakej farbe sa nachádzaju aj sračky ako Beverly Hills, alebo Pobrežná hliadka...toto je minimálne o dve triedy vyššie, prvá séria ma vobec nesklamala a určite stojí za tú námahu zohnať si ju.Viac takýchto seriálov!
Johnny Mnemonic (1995)
Predchodca matrixu...wtf?
Junior (1994)
...len za ten fór s Arnoldovym dieťatkom, ktorý som si pustil asi 10 krát :))
Kafe a cigára (2003)
Absolútna oddychovka, ktorá sa hodí presne ku káve a cigarete.
Kamarád do deště (1988)
Česká videoklipovka, niekedy sa sám nestačím diviť aké klenoty sa kedysi točili.
Kameňák (2003)
Toto nieje kameňák, ale kameň, ktorý Trošku tiahne na samotne dno, z ktorého sa už nevyhrabe ani keby neviem ako chcel, ten človek nemá chrbtovú kosť.
Kameňák 2 (2004)
Zdeněk to opäť dokázal a presvedčil nás, že s prívlastkom “najhorší film aký som kedy videl“ sa nesmieme ponáhľať a treba si počkať na prípadne pokračovanie, (ne)prekvapivo ešte horšie ako jednotka.
Kameňák 3 (2005)
Dva krát nevstúpiš do tej istej rieky...omyl, Zdeněk Troska(nie, nezabudol som mäkčeň) to dokázal a vstúpil do tej istej kaluže aj tretí krát!
Karanténa (2008)
Neviem ako je na tom [Rec] , ale tu mi hrozne vadila kamera, chcelo to autenticitu v podobe digitálnej videokamery z blšieho trhu a nie vizuálny orgazmátor s cool temným filtrom.
Karate Kid (2010)
Nieje to až taká sračka, ale predsa KARATE kid o kung fu...