Poslední recenze (11)
Tráva (2005) (seriál)
První tři série tohoto seriálu jsou super - stejné město Agrestic, nakonec se pak odstěhují do nějakého města, kde narazí Nancy na nějakého mafiána, před kterým nakonec utíká až skončí v New Yorku. Od té čtvrté série to šlo celkem slušně z kopce. Na druhou stranu, to byl asi první seriál u kterého jsem se vydržel koukat rovnou na 10 dílů po sobě (až do 7 série, která mě už vůbec nebavila). Jsem zvědav, co vymyslí v 8 sérii. Očekávám, že to půjde ještě víc z kopce. Nicméně, zaslouží si to 3 hvězdičky.
Muž na Měsíci (1999)
Tento film jsem viděl už párkrát a stále se mi libí tak, jako kdy jsem ho viděl poprvé. Soundtrack je taktéž super, zkrátka, palec nahoru tomuto skvostu. ;-) Miloš Forman a Jim Carrey dokonalá kombinace..
Kobra 11 (1996) (seriál)
Jako malej jsem na to koukal opravdu hodně. Ale ve skutečnosti to je jen nerealná hovadina, ty neustálé výbuchy, zabíjení, tolik zničených aut. Kdyby to byla realita, tak jsou dávno dead nebo jsou dávno ve vězení. Pochybuji, že se v nemecku smí u policie zabíjet na vyčkání. A určitě normální kriminalista by z toho neměl zrovna čisté svědomí. Ale co, je to trochu únik od reality, asi proto se mi to celkem libí.