Recenze (201)
Sandman (2022) (seriál)
To je taková nuda, nemůžu si pomoct, ale působí to roztahaně a když už se něco děje, tak je vám to tak nějak jedno.
Mistr jehly (2012) (pořad)
Mě to strašně baví a nevím proč :D
Bony a klid (1987)
"Syrová" kamera, sychravé počasí, ošunťelé domy, 33 let poté z toho jde hrůza a čiší deprese. Svým způsobem zčínám mít tyhle staré filmy rád.
Terminál (2004)
Na mě až moc kýčovité a nudné.
Svéráz národního lovu (1995)
Kult!
Osvícení (1980)
Ajaj, já moc nemusím duchařiny a celkově Stephena Kinga. Ta atmosféra tam byla, ale tohle nebylo pro mě. Jako mileniál s namnoženými dopaminovými receptory musím říct, že mě takhle dlouhá stopáž prostě v půlce přestala bavit, pak už to bylo jen sledování pár vřeštících lidí běhajících po hotelu. Přiznávám ve velmi velmi pěkně zvolených kompozicích.
Zmizet beze stopy (2021) (seriál)
Uf, tak to mě fakt nebavilo, dal jsem jen půlku prvního dílu. A to jsem Faudu vyloženě žral.
Karate Kid (1984)
Když jsem to viděl jako puberťák, tak to bylo určitě na 5 hvězdiček. Dal jsem to i jako dospělý, i když to bylo hodně o nějaké nostalgii.
Sedm psychopatů (2012)
Jako je pravda, že je to asi první film kde mi nevadilo, že obsahuje snovou sekvenci.
Seveřan (2022)
No tak trochu nuda, ale hezký to bylo.