Recenze (201)
Ip Man 2 (2010)
Méně závažné nosné téma, což ale asi nebyl důvod proč mě to nebavilo jako jednička. Nebylo to zlé, ale první IP měl takový wow efekt a dvojka bylo prostě stále to samé.
Ip Man (2008)
Na kungfu mlátičku příjemně stravitelné. Zábavné. Příjemný charakter hlavního hrdiny. Donnie Yen se pro tu roli snad narodil. Bavilo.
Doktor Strange (2016)
Toto nebude moje oblíbená část komix universa. Hezké ukončení, ale opět žánrová šablonovka. A Cumberbatch se mi už začíná trochu zajídat.
Assassin’s Creed (2016)
Nehrál jsem, možná to kvůli tomu asi edokážu ocenit. Příběh trochu zmatený a to hlavně v rovině kdy nevíte komu vlastně fandit.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Nápad dobrý, trošku bych čekal, že to bude vtipnější.
Až vyjde měsíc (2012)
Mám rád vizuálně nápadité filmy, dokážu park lecos překousnout. Rozhodně se nedá upřít příjemná atmosféra, ale to je tak všechno. Na rozdíl například od Grand Hotel Budapešt tu chybí zajímavý příběh. Wes si spíš dělá srandu z nás.
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Pěkně natočené. Ale tak nějak se nemůžu přemoct dát katastrofickýmu filmu více.
Instalatér z Tuchlovic (2016)
Ale ani to nenudilo. Semtam i vtáhlo do děje.
Sebevražedný oddíl (2016)
Ty nejlepší scény zase opět asi byli v traileru, ale co šlapalo to.
xXx: Nová dimenze (2005)
Co je to za nesympatickýho hlavního hrdinu a gumově nasranym výrazem? Jo aha to je jakýsi rapper. Vydávit hromádku neposlouchatelný hudby z vás bohužel herce neudělá. Části které mají být v akčnáku typu xxx "cool", "hype" vložkou vymejšlelo dítě, tupec nebo rapper. Normálně mi ukápla slza po Vinovi.