Recenze (399)
Světová válka Z (2013)
Po dlouhé době kvalitní zombie post-apo film..
Nevědomí (2013)
Být o pět let mladší, tak jsem v extázi. Velice povedené akční post-apo scifi se slušným Cruisem v hlavní roli. 4* už jenom proto, že dobrých sci-fi je v poslední době velmi málo (taková škoda..).
Vtip za stovku! (2012) (pořad)
Ale tak párkrát jsem se zasmál.. nebudu lhát.
Iron Man 3 (2013)
Audiovizuální orgie tak, jak to mám rád. Downey umí i potřetí a Gwyneth je prostě rozkošná.. :-*
Legendární parta (2012)
Průměrný dějově, avšak nadprůměrně technicky zmáknutý animák. Mi osobně se líbil nejvíc ten zavalitý oranžový strážce snů. Pěkné, ale ve srovnání s jinými..
Paralelní světy (2012)
Velice zajímavý námět velice nezajímavě proveden.. nechápu proč! Tolik sladkosti nakonec.. to je prostě mor dnešních filmů. Proč musí všechno končit tak sladce! Proč?
EZO.TV (2009) (pořad)
Já jsem cikánka - Jolanda! Neuvěřitelně vtipné a chválím účinkující za jejich naprosto famózní umění improvizovat.
Hotel Transylvánie (2012)
No, upřímně řečeno, neumím si představit, že bych tenhle animák pustil malým dětem.. až příliš ujeté a dětinské pro dospělé, ale zároveň příliš výstřední a bizarní pro děti. Ale některé fórky stály vážně za to.
Rebelka (2012)
Příjemný oddychový animák, který se ovšem do paměti nezapíše skoro vůbec. Viděno cca před 14ti dny a už si pamatuju jenom to apokalyptické páčo hlavní hrdiny a roztomilou mámu-medvědici..
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Na konec to nejlepší. Stejně stupidní jako předchozí díly, ale Rozbřesk part 2 je vylepšen o závěrečnou "bitvu", která vypadá celkem slušně. Takže tak.