Oblíbené filmy (10)
Angel Heart (1987)
Nejtemnější thriller co jsem viděl. Parker zde režijně exceluje celkovou stylizací 50. let, hrou světel a stínů (hlavně výtah do pekla), mrazivými scénami a atmosférou co vás zcela pohltí.
Fontána (2006)
Hard Boiled (1992)
Nejlepší old-schoolový akční film všech dob a dodnes nepřekonán.
Království nebeské (2005)
3* za kinoverzi, ale 190 minutová režisérská verze je úplně něco jiného 5*. Akorát Bloom je strašné dřevo. Sice tu podává asi nejlepší výkon své kariéry, přesto ho přehrává většina hereckého ansámblu v čele Edwardem Nortonem, jako králem Baldwinem, který hraje celou dobu se železnou maskou (v jeho případě originální zvuk nutností). A to už je co říct.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
RoboCop (1987)
Společně s Highlanderem můj nejoblíbenější film z 80.let a dodnes film, který jsem viděl nejvíckrát od doby, kdy jsem to poprvé viděl ve 12 letech na VHS kopii s českým voice-overem. Tehdy se mi samozřejmě líbil hlavně Robocop a krvavé přestřelky, ale s přibývajícím věkem jsem ocenil i tu skvělou Verhoevenovu satiru ve zprávách a reklamních předělech, tak i v ději. Pro mne kult nejvyšší a hrdina mého dětství. O minutu delší DC je ještě větší porce brutality (hlavně první scéna s ED-209, kde výraz "Být děravý jak řešeto" nabývá nového významu).
Smrtonosná past (1988)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Je snad potřeba něco dodávat?