Recenze (365)
Tři bratři (2014)
Po Vánocích 2016 nemůžu jinak než zvýšit hodnocení na 5*...
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Любительский театр?
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Tak to zase nevyšlo. Jediné co hřeje u srdce je to, že příští rok bude Anděl páně 2...
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Travesti show pro obyčejný lidi. Proč ne. Ale proboha, kde sebrali toho "moderátora"? To je opravdu peklo, které mě donutilo přehodnotit hodnocení z jedné hvězdičky na ODPAD!
Já, Mattoni (2016) (seriál)
Za ty voiceovery měli scénáristu zastřelit... Někdo tady zmiňoval, že to produkcí vypadá jako divadelní hra - asi dlouho nebyl v divadle, tam jsou mnohem dál, tohle je spíš ochotnické představení. Tak dobré, abych tomu dal odpad to však není.
Goldfinger (1964)
Jsou filmy které nestárnou. A Bondovky mezi ně rozhodně nepatří.
Krotitelé duchů (2016)
Bohužel to není tak špatné aby to bylo dobré, je to celé jen trapné. Queef.
Sebevražedný oddíl (2016)
Je to oficiální. Fuka je buzerant. (IMAX)
Kmeny - Tuning (2015) (epizoda)
Asi jedno z méně zajímavých témat, ale to bych jim odpustil, ale tu strašlivou německou elektro sračku, která vyplňovala většinu tohoto opusu, to opravdu ne!
Žrouti (2016) (seriál)
Tak tohle mě minulo opravdu velkým obloukem.