Recenze (367)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Fuka stárne.
Merlin (2008) (seriál)
Za každou další sérii hvězda dolů, jen doufám že na konci nebudu v odpadu... Příběh o debilovi, který vše řeší jako desetileté dítě, hlavně aby se to ---dosaď-- nedozvěděl... Po páté sérii můžu říct, že je to naprosto ubohá dementní sračka a lituju každé minuty které jsem tímhle seriálem ztratil!
Světová válka Z (2013)
Film to byl dobrý, jediné co mi trochu vadilo byla značná rozdílnost jednotlivých částí, a konec který byl 1:1 s Já, legenda. Ale v posledních letech rozhodně nejlepší katastrofický film, a jeden z nejlepších zombie filmů EVER (a fanoušci Rommera ať mě klidně pokoušou...).
Lehká jako dech (2013) (TV film)
Vít Olmer by si měl zajít do kina a přestat točit COKOLIV...
Cleveland show (2009) (seriál)
Nigga Please...
Trampoty vodníka Jakoubka (2005) (TV film)
Kde na tohle berou peníze sakra?
Po zániku Země (2013)
Still better love story than Star Trek...
Mami, ožeň mě (2011) (pořad)
Po Extrémné rodiny další WTF záležitost ze Slovenska, aneb jak hluboko může televizní zábava klesnout...
Asterix a Obelix ve službách Jejího Veličenstva (2012)
Čistá Dada od začátku do konce! A ten dabing!
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
Pro mě nejhorší série ze všech ST. Jediný bonus vidím ve stále více se odlehčující Jolene Blalock nepřímo úměrně klesající sledovanosti v poslední sérii...