Recenze (364)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Proč tyhle seriály proboha nezůstanou u jedné, dvou řad. To co předvádí v poslední době je už nechutné, pořád stejné vtipy, stejné situace, Ted pořád stejný imbecil, hlavně že už manželku našel...
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Nejulítlejší věc co jsem v poslední době viděl. Robert Downey prostě jede, celé to má spád, nápad a prostě to sfiští. A smál jsem se od začátku do konce!
Kriminálka Paříž (2005) (seriál)
Tyhle kriminálky jsou fakt síla! Týpek vidí na zdi několik čísel a hned ví, že je to "FTP" server. Zadá adresu do nějakého fakt zváštně vypadajícího gui a najednou hraje video, načež se na obrazovce objeví "SIGNAL LOST"! Prostě dokonalé!
Kurýr 2 (2005)
Bože zač nás trestáš? ZAČ?
Ostrov (2005)
Hezký nápad naprosto skažený sledem naprosto neuvěřitelných situací (v jednom momentě řeknou musíme pryč, je tu policejní vrtulník a v další minutě sou na tom samým místě a střílí do mrakodrapu a KAŽDÉMU je to úplně jedno?!)
Pán času (2005) (seriál)
Pro většinu zde komentujicích bych chtěl jen upozornit, že tento seriál v popisu opravdu NEMÁ komedie...
Producenti (2005)
Tohleto je tak zlé až je to ten nejlepší muzikál co jsem kdy viděl!
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
A: You are so... beautiful. P: It's only because I'm so in love. A: No, it's because I'm so in love with you. P: So love has blinded you?
Trampoty vodníka Jakoubka (2005) (TV film)
Kde na tohle berou peníze sakra?
Blade: Trinity (2004)
Po dobré jedničce, skvělé dvojce, přichází na řadu tahleta "věc", která je jen omýláním všeho co jsme kdy viděli a nezachrání to ani Van Wilder...