Recenze (24)
Jeden navíc (2005)
Příběh možná sklame leckoho kdo očekává klasickou americkou romanci. Snímek potřebuje i trochu zamyšlení a kdo má zkušenosti se vztahy, ten lépe porozumí.
Panic je nanic (2006)
Filmu bych vytknul silně zmatený scénář,téměř žádnou dějovou linii a mizerné herecké výkony téměř všech hlavních protagonistů. Ještě že je tam Šárka, na kterou se dá koukat.
Nemocnice na kraji města (1977) (seriál)
Plné absolutorium tomuto seriálu plnému excelentních dialogů a skvělých hereckých výkonů. Vyzdvihnul bych dva-Danu Medřickou a Miloše Kopeckého.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Opravdová akční klasika, nejlepší herecký výkon Arnolda Schwarzeneggera z celé jeho kariéry. Filmové triky předběhly svoji dobu hned o několik let.
Non Plus Ultras (2004)
Film u kterého se dějového rozjezdu bohužel nedočkáte. Pokud jím chtěl tvůrce něco říct taky asi nejsem z těch vyvolených kteří to pochopili. Můžete si tak v klidu vychutnávat lihovou estrádu anglických rowdies.
Karate Kid (1984)
Film mého mládí z dob, kdy jeste cloveku bylo jasne jak to dopadne :-)
Rocky IV (1985)
Svého času byl pro mě tento film opravdu obrovským zážitkem a dá se říct, že mě částečně ovlivnil. Dnes už člověk na tenhle typ filmů kouká s nostalgickým odstupem. Krása toho černobílého rozdělení dobra a zla ale hned tak nevyprchá. Na první pohled nejlepší díl série, ale časem člověk ocení spíš jedničku.
Piráti ze Silicon Valley (1999) (TV film)
Film, který můžu doporučit hlavně lidem, kteří trochu znají historické souvislosti. Jen by mě zajímalo jestli si autoři postavu Steva Jobse trochu charakterově přikrášlili, nebo zda je autentická.
Kdo hulí, ten umí (2001)
K sledování tohodle filmu opravdu doporučuji vzít si příklad z hlavních hrdinů a dát si jointa.
Život na zámku (1995) (seriál)
Jeden z mála porevolučních povedených seriálů, až na vyjímky slušné herecké výkony a v první sérii i děj, který má velmi slušný spád. Bohužel měl seriál sestupnou tendenci a ve třetí sérii by se dalo o dějovém spádu mluvit už jen těžko.