Recenze (46)
Příchozí (2016)
Film s dobrou atmosférou, který ve výsledku vychází prázdně a bohužel i bez pointy.
Dovolená za trest (2014)
Vtipné od začátku do konce. Skvělá oddechovka pro zasmání.
Osm hrozných (2015)
Tarantino dokáže vyvolat nepochopitelné emoce. Ženskou věšej v tratolišti krve a mrtvol a vy se můžete pos*at smíchy... Škoda jen slabší příběhové linky.
500 dní se Summer (2009)
Tenhle film prostě miluju.
Podfukáři (2013)
Slabší 4*. Magie na steroidech.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Skvělé akční scény a efekty. Bavil jsem se.
Notting Hill (1999)
Naivně krásné.
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Morfujem!!!
Donnie Darko (2001)
Asi nemám rád filmy, který jsem nepochopil...
Pěna dní (2013)
Nejdivnější, nejzvláštnější, nejavantgardnější film, který jsem kdy viděl.