Recenze (4 484)
Prezident Blaník (2018)
Mnohem víc mi teda sedla ta kampaň kolem filmu a různé mítinky, kde Daniel pronášel skvělé hlášky, než film samotný. Pár vtipů je samozřejmě fain, ale většinu času jen dost křečovitá snaha o politickou satiru. A hlavně celovečerní formát tomuhle spíš ublížil.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Ta čtvrtá je hlavně za Trojana. To jeho nazdaaar a ty vole mi bude docela chybět. Jinak hodně příjemný pokus o něco jiného v tom tuzemském komediálním rybníčku.
Cizinec ve vlaku (2018)
Už asi po 40 minutách to nabírá ten zdlouhavý a unuděný styl, který vydrží až do konce. Překombinovaný thriller, ve kterém zvraty nepřekvapí, akce neoslní..jednoznačně nejslabší společný film dvojky Serra-Neeson.
Dokonalá loupež (2018)
Heat wannabe. V akční rovině výborné. Víc než věčně nasraný Butler mi sedl Pablo Schreiber, který měl ale i vděčněji napsanou roli. Ty rodinné vsuvky Gudegastovi moc nešly, ale co se týče akce tak fakt parádní, až oldschoolový thriller. Boužel s lehce zmršeným finále. Na čtyři to o chlup nevytáhnu.
Maxinožka (2017)
Překvapivě fain. Animace ok, a příběh i přes tu jednoduchost napínavý a do jisté míry originální. Navíc, když teď vidím, že se nejedná o us produkci, další půlbodík pro tvůrce navíc.
Madam služebná (2017)
Začátek s následnou večeří docela vtipný, pak už se z toho stalo spíš průměrné drámko s nečekaným závěrem. Na tři to nevytáhnu i proto, že jsem si na Madame vzpomněl až po týdnu.
The Orville - Season 1 (2017) (série)
Ne taková řachanda, jak by asi člověk automaticky od MacFarlana čekal. Spíš takový odlehčenější, uvolněnější Star Trek se sympatickýma postavama. Některé díly fakt zajímavé, některé zase méně. Problém je tady i ta délka (tentokrát mi těch 40 minut přišlo dost málo).
The Orville (2017) (seriál)
Ne taková řachanda, jak by asi člověk automaticky od MacFarlana čekal. Spíš takový odlehčenější, uvolněnější Star Trek se sympatickýma postavama. Některé díly fakt zajímavé, některé zase méně. Problém je tady i ta délka (tentokrát mi těch 40 minut přišlo dost málo).
Největší showman (2017)
Tak hlavně Barnum rozhodně nebyl takový dobrák, jako v podání Jackmana. Ty pop songy a synchronizované taneční kreace mi do první poloviny 19. století taky moc nesedly... V drsnějším balení by ten příběh člověka, který byl schopný vydělat na čemkoliv, mohl být fakt dobrý.
Jak Beatles změnili svět (2017)
Takhle pár dnů po Anthology další slušná porce informací. Tentokrát mluví novináři a hudební experti, ať už současní nebo z dob minulých. Vliv Brouků na vývoj 60. let je fakt nezpochybnitelný.