Recenze (256)
Dead Rising: Endgame (2016)
Po skvelej a zábavnej jedničke prichádza žeby mozgová blokáda?
Ex Machina (2014)
Prázdny film pre prázdnych ex_machináčov. Utrpenie. Čisté utrpenie dopozerať to do predvídateľného konca.
Výchozí bod (2014)
Šľapka, ktorá dá skoro každému a panic, ktorý sa urobí pri každej výnimočnej dúhovke (iris lat.). Jedna * za porno, ináč naivná vec. Skutočne to tu má 78%???
Spider-Man: Homecoming (2017)
Jedna * za Keatona a viac sa ku tomuto skoro odpadu nebudem vyjadrovať! Pustené na 2x a fakt som to už ani dokonca nedal. Sračka medzi sračkami pre dnešnú dementnú spoločnosť!!
Loupež ve velkém stylu (2017)
Nie každý zachytil podprahovku celého filmu a to dôchodkové fondy sú shit!
Bitevní loď (2012)
To nebolo zlé, to bolo čosi neskutočné, Logika postáv, kde každý vie všetko, hotová posádka vedcov a superhrdinov a ten strih, plus dej na zemi s nesmierne nesympatickým veteránom bez nôh. Len tak tak som to dal až dokonca. PS: Záverečná scéna blbcov nesúcich 500kg bombu a kickbox mrzáka vs. ET.. Bol to veru boj!
Dunkerk (2017)
Chris poprosím nabudúce radšej sci-fi, áno? Táto téma z WW2 ma nijak zvlášť neoslovila. Čistá propaganda a neustále vyťahovanie nemeckého kostlivca zo šatníka minulosti nám nedáva moc nádeje na zdravý pohľad do budúcnosti..
Cell (2016)
Opäť varíme z vody aka zas a znova apokalypsa a putujeme po stredozemi za synom a ženou... to vážne tento stereotypák ešte u niekoho funguje??
Vetřelec: Covenant (2017)
Ten dej nemá logiku. Ridley tebe sa čo stalo, podpísať sa pod takýto neuveriteľný a ťažko uveriteľný brak?
Zrození Planety opic (2011)
Najlepšie z toho najslabšieho, čo nám za polstoročie opičky a planéta priniesli.