Recenze (1 197)
Dva dny, jedna noc (2014)
Hlavní hrdinka měla dobrý výkon, za nominaci na oscara se jí nedivím, ale jinak film nuda. Přemlouvat 16 kolegů z práce aby se vzdali prémií za propuštění mi přijde přehnaný, kdyby radši to úsilí vložila do hledání nové práce, tak by udělala líp. 35%
REC 4: Apokalypsa (2014)
Trošku zklamání. Když už ne převratnej děj, tak alespoň pořádná řezničina, ale ani to se nekonalo, třetí hvězdičke je spíše už jen z úcty k sérii. 40%
Domek z karet - 52. kapitola (2016) (epizoda)
Underwoodovi .............nemám slov a Claire perlí víc a víc, tento závěr dílu si určitě budu rok pamatovat.
REC 3: Počátek (2012)
Jedna z mála hororových sérií, která si drží kvality prvního dílu, ikdyž u této trojky je to trošku jiné. Ale furt dobré. Hororová atmoška se sice trošku vypařila, ale zato krvavé scénky jsou na jedničku. Hvězdičku navíc dávám spíše hlavní hrdince (a její motorovce), je prostě k nakousnutí :-D Uvidíme jak nám to vše spojí poslední díl. 70%
Rec 2 (2009)
Jedničku jsem viděl sice dávno, ale nebyl problém se napojit. Každopádně filmy natáčené domácí kamerou moc nemusím, ale o to víc se mi líbila ta akce. Žádný zbytečný povídačky a dějová linie taky není úplně přímočará, prostě horor jak má být, jít na to do kina, tak bych asi váhal nad pátou hvězdičkou. 74%
Sadako 3D 2 (2013)
Trošku normálnější než jednička, ale tak nějak furt o ničem. Lekačky jsou standard a z dlouhých vlasů hrůza fakt nejde. 26%
Čaroděj a bílý had (2011)
Čtvrtá hvězdička s odřenýma ušiskama. Začátek vypadal hodně dobře, prostě fantasy s krásnou animací, ale pak se to zvrtlo v romantickou pohádku s dobrýma efektama, ale občas až přehnanýma. Takže hvězdička spíše za první čtvrthodinku. 67%
Boogeyman 3 (2008)
Po pár hodinách už ani nevím co tam bylo a o co šlo. Jen si vybavuju pár trapných lekaček a nějaké ty kozičky, ale taky žádnej šlágr. 28%
Kniha džunglí (2016)
Na pohádku z toho už víc vyždímat asi nešlo, to je fakt a tvůrci se s tím poprali velmi dobře, ale podruhé už to vidět nemusím. Samozřejmě animace zvířat už lépe udělat nešla, to už je prostě dokonalost. 71%
Biting Elbows: Bad Motherfucker (2013) (hudební videoklip)
Hned bych se na to podíval znova a znova. Sice amatérský, ale výborně natočená akční řežba.