Recenze (46)
Duna: Část druhá (2024)
One star only, it was wasted time
Narcos: Mexiko - Série 2 (2020) (série)
Naaaaarcooooooosssssss!
Narcos (2015) (seriál)
Pablo fucking Escobar!
MOST! (2019) (seriál)
To je ale totální bullshit🤦♂️
Dexter (2006) (seriál)
❤️
Zaklínač (2019) (seriál)
Nechapu ten hype kolem zaklínače, je to dosti nudné a hrozně špatně natočené a Gerald mi svým hlasem začal lezt na nervy..Srovnání a got je úplně mimo, got zaklinac nesaha ani po kotníky.. pic
Špindl (2017)
Lidi, co tomu filmu daj 5 hvěžd, těm bych zakázal hodnotit na csfd.. za mě jasný odpad a jen to potvrzuje fakt, že český filmy jsou opravdu tragédie ( většina )..
Fargo (2014) (seriál)
Jedním slovem - GENIÁLNÍ !
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Hodnotím pouze 3 série, ale nutno podotknout, že první série je nepřekonatelná! Všechno bylo promyšlené do nejmenšího detailu. Moje nejoblíbenější postava je Teodor Bagwell ( Ne v tom smyslu, že bych se v něm viděl:D ) Ale perfektně zahrané! :-) Trnu očekáváním na novou sérii, snad se jim povede stejně, jako ty 3 předchozí.
Zázračná planeta - Série 2 (2016) (série)
Krásně, dokonalé, jedinečné. Sir.David Attenborough je prostě famózní !