Recenze (2 593)
Měsíc nad řekou (1953)
Obrazově i jinak nádherný poetický film s dokonalou Danou Medřickou v roli Slávky...
Četník ve výslužbě (1970)
Scéna mezi hipíky nemá chybu !!!
Sedm statečných (1960)
Neuvěřitelně dobře obsazený film - minimálně osm hlavních rolí a všechny dokonalé! Od Brynnera přes McQueena až k Wallachovi....a ta hudba!
Kladivo na čarodějnice (1969)
Výtečné podobenství o tom, jaké kreatury a spodinu dokáže vynést k moci jakákoliv totalita - náboženská, nacistická nebo komunistická.
Ještě větší blbec, než jsme doufali (1994)
Myslím, že film je nezaslouženě podhodnocen. Je to vtipné zobrazení slavné Klausovo "transformace" s typickými odéesáckými podnikateli... Nechybí tu ani pár bezva hlášek. Samozřejmě - trapnost člověka polévá, když vidí Přeučila v recepci přirážet....
Medvídek (2007)
Suverénně nejhorší Hřebejkův film. I ty dvě hvězdy by byly strašně moc. Jeden dialog Menzel - Křesadlová to ani náhodou nezachrání. Nemám rád, když se všichni chovají jako idioti a celé se to ještě tváří vážně...
Hezké chvilky bez záruky (2006)
Co to má být? Postmoderní cvičení Věry Chytilové pro studenty?
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Film je přímo nabit už dávno zlidovělými hláškami a skvělými etudami - ta s číšníkem "1. světové skupiny" prostě nemá chybu. Jedna z nejlepších komedií nejen v českém kontextu....
Mlčení jehňátek (1991)
Dokonale vystavěný scénář, napětí až na doraz, výtečný Hopkins = nejlepší thriller všech dob!
Život Briana (1979)
Nevěřím že někdy někdo natočí satirický film, který by překonal tuto naprosto geniální satiru satir a parodii parodií...