Recenze (2 593)
Ash vs Evil Dead - Doma (2016) (epizoda)
Vstup do další serie byl rázný, vtipný, extra zábavný, hláškovitý a krvavý - podle očekávání. Obávám se, že to bude pětka za pětkou až do konce...
Malí démoni (1993)
Tohle je fakt divná amatérština. Už ten nápad - likvidace červených, sotva se pohybujících skřetů limonádou z plechovek stojí za to...Snad jen bodík za ženské postavy.
Bohéma (2017) (seriál)
Bohéma...pro mne emotivní zážitek a některým komentujícím bych za tupost, s jakou nepochopili to základní dal takovýho lepáka, až by se jim protočila hlava v pantu. Naše filmová a TV veřejnost nepochopí ani takové jednoduchosti, jaký význam a smysl měla postava Krallové. Nebo někteří mají problém, že herci "imitují" své postavy - to je na střílení, ne na lepáka - jak asi mají hrát staré provařené bardy? Stejně tak prostřihy do r. 68 jsou velice a velice případné a v pořádku. Některé díly se trochu táhnou (druhý, šestý), ale celkově je to nekompromisně za pět...
Pionýři hororu 2 (2015) (seriál)
To není moje sestra - 65%, Dream - 75%, Neotvírej! - 40%, Hex Games - 35%, Až oči mé se rozevřou - 40%.
Tajná válka Harryho Frigga (1968)
Příklad jednoduché, nekomplikované a přitom zábavné a dobře obsazené (Newman, Scotti, Kocsina) komedie.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Strhující a obrazově nádherné! Samuela L.Jacksona v roli strááášně zlého záporáka - kruťase vidím v krátké době (po Kingsmanovi) podruhé a pokaždé pobaví...
Sejmi prezidenta (2014)
Takový pěkný dětský dobrodružný film v úžasném přírodním prostředí - nakonec proč ne...
Drak přichází (1973)
Výtečná a vtipná akce - Bruce Lee byl skutečný Mistr! Tento film je ve svém žánru snad nejlepší...
Ocelová past (2007)
Vzhledem k německé produkci obrovské překvapení s vcelku logickým rozuzlením...A povedená pointa znamená vždy bodík navíc. Moc pěkný krváček - doporučuji. A nesledujte zdejší zprůměrované hodnocení - neodpovídá ani náhodou!
Andělé a panny (2007)
Vskutku neodolatelná krávovina...