Recenze (2 593)
Temné patro (2008)
I přes relativně krátkou stopáž to popolézaní po temné nemocnici začalo brzy nudit a pointa? Taky nic moc.
Stopař (1986)
Rutger - ďábelský, jako pitralon vlezlý a všudypřítomný seriový vrah bez jasné motivace...napínavý a zajímavý film.
Blázinec (1988)
Při vší úctě k zúčastněnému Miroslavu Ondříčkovi musím konstatovat, že jde o slabý film s trapnými "vtipnými" situacemi.
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Pěkné jako připomínka starších pohádek (Korn) a zajímavá je i účast Jaromíra Hanzlíka - po letech. Líbila se mi i Lucie Černá s Táňou Pauhofovou...
Starý páky (2009)
Blbost na entou se špičkovými herci...50%
Smrtící bouře (2015) (TV film)
Zase jedno průměrné béčko s klasicky kostrbatým scénářem, hned třemi jednotvárnými souboji hlavních soupeřů a jednou hystericky nadabovanou hlavní hrdinkou. Škoda zajímavě zvoleného tématu.
Jak odchází prezident (2016)
Nesmírně hodnotný dokument mapující důležitou část naší historie. Velmi zajímavé je také srovnání jednání osobností jako Havel, Schwarzenberg, Tigrid s tím, jaká prapodivná horda se na Hradě potácí dnes...
Letos nepeču (2010) (TV film)
Úžasná trefa! Přesně takové filmy nesnáším...
Žraločí tornádo 3 (2015) (TV film)
Kdo si myslí že viděl všechno, tento opus ho vyvede z omylu. Boj raketoplánu (pilotem je Hasselhoff !!! - snad ještě větší osel a herecký jalovec než Ziering) proti žralokům kteří létají v pohodě i ve vesmíru a porod sežrané manželky hlavního hrdiny v břichu žraloka jsou jen malé příklady - to se prostě musí vidět celé!. Zřejmě na to chodí hodně lidí, když byly natočeny už čtyři filmy s tématem z nebe padajících žraloků...jsou věci, které nepochopíš...
Démoni 2 (1986)
Slušné béčko doprovázené áčkovou osmdesátkovou hudbou - Cult, Dead Can Dance, The Smiths, Peter Murphy...