Recenze (145)
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Konecne poradna romanticka komedie, narozdil od toho 90% radoby odpadu, ktery znecistuje platna kin a tluce naivity do uz tak zdeziluzovane mladeze. Na pomery zanru pomerne originalni zapletka, prijemne postavy a UVERITELNE zpracovani.
Bourneův odkaz (2012)
Kalsická Bourneovka, kterou jsem nikdy neměl moc v oblibe. Jedna velka honicka, nic vic.
Bronson (2008)
Záměr chápu, provedení dobré...navozené pocity ve smyslu filmu žádoucí, ale ja jsem byl vždycky spíše příběhově zaměřený, ale efekt mně zcela minul. Tom Hardy velice skvělý herec a jde poznat kde našli Banea pro temného rytíře. EDIT: Nolan pry Bronsona vubec nevidel.
Carnivale (2003) (seriál)
Snad příběhově nejoriginálnější seriál posledního desetiletí, který mně zaujal svým temným příběhem, velmi zajímavými a mysteriózními postavami, které neustále překvapuji. Neokoukané pouťové prostředí plné skrytých tajemství. Fenomenální konec, který výrazně zatřepe divákovým světem.
Cesta (2009)
Velmi reálně a procítěně zahrané role s vydařeným depresivním prostředím...
Cesta do fantazie (2001)
Úžasné anime s obrovským citem pro detail, kouzelným světem a hlubším smyslem. Výborné navození těch správných pocitů ve správných částech snímku.
Cestující (2008)
Thriller / Horor ? Ani nahodou....
Černá labuť (2010)
Sice byl film předvidatelný už od poloviny, ale ta gradující atmosféra, geniální kamera a bravúrní herecké výkony ukončené tak silně zpracovaným finálem, který navodil tak silnou husí (labutí) kůži, že mně to skoro zvedlo ze židle. WOW!
Český žurnál - Svobodu pro Smetanu (2013) (epizoda)
Shlédnuto na festivalu JEDEN SVĚT. I kdyby Roman Smetana nebyl žádný hrdina, tak je to aspoň chlapík se smyslem pro humor, odvahou a nadhledem!
Čínský zvěrokruh (2012)
nebýt te poslední čtvrtiny kde byl ten pravý Jackie Chan, tak nevím nevím