Recenze (383)
Ratatouille (2007)
Jeden z nejlepších filmů vůbec. Pixar zase válí, i nechutný krysy tady působí vážně roztomile, příbéh je dotaženej do konce, a ta animace....:-)
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Bez tohoto filmu se neumim představit léto. Nejlepší díl serie! Pravda, má pár slabých míst. Ale to my vůbec nevadí. A když se nemotora jim sám k sobě přilepí, třískám sebou eště dva dny potom.
Prci, prci, prcičky: Na táboře (2005)
Hrůza. Jsem velikej milovník prvních dvou dílů. Po třetim díle jsem si řekl:"Dobře, potřebovali nějak ukončit serii." ale čtvrtý díl byla opravdu hrůza. A kdyby v tom byla aspoň hezká hlavní hrdinka, ale taková oplacaná blondýna. Na to se opravdu nedá koukat.
Million Dollar Baby (2004)
Dokonalé drama z boxerského prstředí. Clint Eastwood opět válí!!!
Pianista (2002)
Skvělé, dojemné.
Bourneovo ultimátum (2007)
Skvělý akční příběh, se skvělou kamerou, která je nádherně rozklepaná.
Matrix (1999)
Sci-fi klasika se skvělými triky(bullet-time), skvělý soundtrack a velmi poutavý příběh. Je jenom škoda, že se další dva díly tolik nepovdli. Samotný Matrix by působil líp.
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Prostřední díl původní trilogie je docela dost temnej, ale na můj nejoblíbenější díl (Návrat Jediho) nemá
Pelíšky (1999)
Hřebejkův nejpovedenější film. Donutil hraje stejně skvěle jako Polívka, a celý to je takový milý (až na ten konec)
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Jedna z nejlepších (nejen) českých komedií. Prostě klasika :-)