Recenze (72)
Kačeří příběhy (2017) (seriál)
"My z kačerova" jsem sledoval každou sobotu a i dnes patří mezi jedny z mých nejoblíbenějších kreslených seriálů od Disney. Nová verze je za mě pečlivě zpracovaná a rozšířená podívaná pro novou generaci diváků. Charaktery postav jsou propracovanější a ušli kus cesty od původního seriálu. Detaily tipu, Kačer Donal má pořád svůj chraplák, ale už nevydává jen zvuky, ale když se zaposloucháte, tak mu rozumíte co říká, jsou perfektní. Synovci společně s Kačkou a paní Čvachtovou jsou mnohem zajímavě uchopení. Dočkáte se rozvinutí dějových linek na které nebyl prostor v původním seriálu. Takže nejenom, že jsem se nenudil, ale sledování dostalo úplně jiný rozměr díky znalosti původního seriálu. Grafika mi sedla hodně a doufám, že podobným způsobem Disney naváže na ostatní seriály jako třeba Rychlá rota.
Volejte Saulovi - Zábava a hry (2022) (epizoda)
Konec respektive začátek se vším všudy. Všechno co přijde po této epizodě bude jen velice příjemný bonus.
Love, Death & Robots - 3. svazek (2022) (série)
Příběhy, které jsou "must have" podle mých preferencí 1. Tři roboti: Strategie úniku 2. Masonovy krysy 3. Noc mini zabijáků 4. Děsiví výprava 5. V klenutých sálech pohřbený
Love, Death & Robots - 2. svazek (2021) (série)
Příběhy, které jsou "must have" podle mých preferencí 1. Duch vánoc, 2. Sníh na poušti
Love, Death & Robots - 1. svazek (2019) (série)
Příběhy, které jsou "must have" podle mých preferencí 1. Obleky, 2. Tři roboti, 3. Měňavci, 4. Zimová modř, 5 .Tajná válka, 6. Dobrý lov, 7. Skládka
Love, Death & Robots - Obleky (2019) (epizoda)
Vybrat nejlepší episodu ze všech (zatím 3 serií) je těžké, ale když už bych musel vybrat byly by to obleky. Nádech StarCraftu, příběh který chytne a nepustí, parádní animace a i za těch 16 minut jsem si dokázal vybudovat vztah k jednotlivým postavám.
Stranger Things - Kapitola čtvrtá: Drahý Billy (2022) (epizoda)
píše se mi to těžko, ale kdy Hopper umřel a já nemusel sledovat "Ruskou linku" seriálu, tak jsem mnohem spokojenější
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 6: Z pouště přichází cizinec (2022) (epizoda)
Přesně ty Star Wars jaké jsem si vysnil. Pevně ukotvené v kombinaci žánrů sci-fi a western. To co bylo výborné na IV,V,VI díle a co trochu chybělo v I,II,III (ikdyž z pochopitelného důvodu, alespoň z mého úhlu pohledu). Dobře uchopené a využité vedlejší postavy, kulisy i místa (základy Jedi academie moc potěšili) . Je to "Book of Boba Fett" a je tady málo Boba Fetta...whatever! Mě nejvíc zajímalo hlavně to jak přežil a jestli se tvůrcům povede ho důstojně vrátit do hry, a to se povedlo. Chybí velkolepý příběh a dostáváme malé a celkem plitké jednohubky? Vůbec nevadí, v obyčejnosti je síla a navíc to hodně v zadu vypadá, že se přece jen větší linka rýsuje a pro všechny, kterým celý koncept nesedí mám dobrou zprávu. Pořád si můžete jít pustit VII,VIII,IX film.
Polar (2019)
Líbil se vám John Wick? Tak sledujte jak si Mads Mikkelsen s Johnem vytře prdel. Neskutečná jízda. Děkuji.
Hra na oliheň - Jeden šťastný den (2021) (epizoda)
Serial je to dobrý, ale závěr je dost neuspokojivý.