Recenze (72)
Příběh služebnice - Na druhé straně (2017) (epizoda)
Klasický díl na natáhnutí serie, ale bavil mě víc než dva předchozí....to není dobré znamení!
Coco (2017)
Psema to zase nepochopil....
Prezident Blaník (2018)
Slátanina která dopadla hůř než Mr. Bean ve filmu. Pár dobrých nápadů, které byly málo a špatně využité. Z Prezidenta Blaníka vyšli nejlépe Andrej Babiš a Miroslav Kalousek ... a to je k zamyšlení.
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Joo tak tohle je jiná pecka!!! Jedničku přeskočte (o nic moc nepříjdete) a pusťte si rovnou druhý díl, který se už ani nesnaží být strašidelný. Je to "Béčková" skvělá komedie.
Coherence (2013)
Výborná myšlenka, ne až tak špatně provedená, ale já ty filmy co se tváří skoro jako home videa nemusím.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Všechno jak má být, kdyby herci nezestárli nepoznám, že je mezi VIII. a X. 13 let odstup.
Červený trpaslík - Série 11 (2016) (série)
Jsem moc rád, že seriál pokračuje. I když se poslední díl X. série jmenoval začátek a proto by měl být poslední. Na rozdíl od X. série si série XI. snaží hrát na něco víc než na Červeného trpaslíka. Každý díl začne parádně, ale v druhé půlce dílu se děj zbytečně komplikuje a snaží se diváka ohromit něčím víc. A to za mě absolutně nefunguje, trpaslík nikdy neměl zásadní a neočekávané zvraty. Zbytečně komplikují něco tak jednoduchého a zároveň dokonalého.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Několik velice podařených dílů, přemýšlel bych mezi 3-4 hvězdami, ale vzhledem k tomu, že se jedná o snůšku lží a výmyslů, které se tváři jako pravda (a to je přesně důvod proč...), není možné hodnotit jinak.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Myšlenka filmu byla na 5 hvězd, zpracování filmu bylo klasicky hollywoodské a k tomuhle filmu mi vyloženě nesedlo. Celý příběh je předvídatelný a plytký. Neurazí, na chvílí nadchne a pak na něj zapomenete, mohlo to být lepší, ale za shlédnutí to stojí.
Zabiják & bodyguard (2017)
Povedená taškařice ve svižném tempu a ty exploze aut... ... jako z GTA :D