Recenze (107)
Detektiv Nash Bridges (1996) (seriál)
Na svojí dobu to nebylo zas tak hrozný, dneska už bych na to asi nekoukal :)
Turnaj zabijáků (2009)
spousta úděsných hereckých výkonů, trapných akcí, stupidní scénář, prostě laciný céčko. jedna hvězda za béčkový začátek a Kelly Hu.
JCVD (2008)
Hodně dobrý! Fanouškům jeho klasických akčních béček se musí určitě líbit, i když je to film trochu jiný, než na co jsem u Van Damme zvyklí. Má to více myšlenky a není to jenom o akci.
Probuzená smrt (2004)
Klasický van damme, sice trochu starší, ale furt ve formě. Navíc bych řekl, že čím je starší tím jeho postavy mají větší charisma. Viděl jsem s ním i horší filmy. Na tohle se dá docela dobře koukat.
Královna prokletých (2002)
Největší plus filmu je svůdná Aaliyah. Škod, že nemohla ukázat víc i v jiných filmech.
Útěk k legiím (2005) (pořad)
Tohle nutí člověka k zamyšlení, nad sebou samým a způsobem současného materialistického života v současném "vyspělém" světě. Existují i jiné hodnoty. I to nabízí tahle "osvěžující" série, kromě každodenního drilu, hektolitrů vypocené vody a velkého sebepřekonání některých účastníků. Přesto škoda, počet dílů mohl být minimálně dvojnásobný.
Grindhouse: Werewolf Women of the S.S. (2007)
Nejlepší herecký výkon Nicolase Cage jeho kariéry :).
Drive (2011)
Asi nejlepší, co tu letos zatím bylo.
Nebezpečná síť (1995)
Tak tady byla Angelina nejvíc sexy a přirozená.
Nebeská brána (1980)
Tak zatím jsem se dostal asi do půlky. Je to neskutečně roztahaný a tím pádem trochu nudný. Kdyby z úvodních 80 minut bylo 30, tak by to bylo výborný. Jak už tady někdo psal, je tam neskutečně mnoho zbytečných, složitých nebo taky zdlouhavých scén a záběrů. No, dneska už na to nemám nervy, ale doufám, že zbytek filmu bude alespoň malinko živější.