Recenze (107)
Keoma (1976)
Nero jako indiánský hipík s pohledem zabijáka a dobrou duší, proti němu dvacetinásobná přesila, k tomu doprovod plačtivých místy za uší tahajících písní. Nakonec z toho vychází celkem dobrý mírně nadprůměrný spaghetti western, rozhodně ale nic kultovního.
2012 (2009)
Výborný efekty, jinak děj je srovnatelný s tisícem podobných céčkových amerických katastrofických snímků.
Spartakus (2010) (seriál)
Je to svižný, má to napětí, plný dramatických a akčních situací, spousta pěkných spoře oděných Římanek i barbarek. Komiksové vykreslení některých momentů jenom zlepšují zážitek. Postavy mají svůj vývoj, nejde pouze o jednoduchou mlátičku. Kulisy i kostýmy jsou kvalitní. Mezi jednotlivými postavami to často jiskří a má to spád. Tenhle seriál se dá shltnout najednou a chytne každého duchem kluka od 6 do 99. U tohohle se podle mě nikdo nemůže nudit, pokud není úplný suchar.
Poslední Mohykán (1992)
Vynikající. Jako kluk jsem to jako novinku jsem viděl v kině. Byl jsem nadšený a dodnes se na to znovu kdykoli rád podívám a budu opět maximálně spokojený ze stoprocentního filmového zážitku. Fantastický soundtrack, výborná kamera, skvělé herecké výkony, parádní kostýmy, napínavý dobrodružný děj. Jeden z nejlepších dobrodružných filmů všech dob! Pro mě srdeční záležitost s kapkou nostalgie.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nemá chybu, ale chci vidět nějaké pokračování. Tohle ukončení mě plně neuspokojilo.
Barbar Conan (2011)
Na nic si to nehraje. Stejně jako v původním snímku jde hlavně o řežbu, namakaný borce a pěkný holky, žádnou velkou výpravu ani spletitý příběh (to byl čekal snad jenom blázen), ale jednoduchý fantasy s jasnou linkou. U takovýchto filmů se mi nechce přemýšlet, chci vidět pořádnou akci. Samozřejmě se to dalo celé natočit i filmařsky lépe, ale myslím, že to nebylo nepovedené. Rozhodně mnohem lepší než nový Souboj Titánů. Jinými slovy, dostal jsem, co jsem od tohoto filmu chtěl i čekal. Vzhledem k příliš slabému hodnocení některých zaujatých diváků, jsem nucen jednu hvězdu přidat :)
Valkýra (2008)
Tom Cruise jako německý oficír, to ve mně vzbuzovalo nemalé obavy. Nicméně snímek se povedl více než dobře a Cruise také obstál na výbornou. Vzhledem k tomu, že všichni dopředu vědí, jak to celé dopadne, tak tomu malinko chybí určitý náboj. Ale s tím se u takového filmu musí počítat a nebrat to v celkovém hodnocení v potaz. Asi i proto (a dobře tomu tak) se tvůrci vyvarovali laciných srdcervoucích scén. Je to prostě založeno na historických faktech a nějaká zbytečná trapná omáčka kolem tam ani nemá co dělat. Myslím, že i tradiční "odborníci" a hovnošťourové si musí u tohoto snímku prostě přijít na své :)
Fighter (2010)
excelentní Bale, Doplním, že akčnější bráška Warrior tomu nešahá ani po kotníky.
Mechanik zabiják (2011)
celkem dobrý akčňáček s rutinérem Stathamem.
Wimbledon (2004)
Je vidět, že romantický slaďáky mají Angláni asi nejlepší. Kam se na ně hrabou Amíci s těma jejich stupiditama. Navíc anglický humor a noblesa, to má úroveň Po sportovní stránce to trochu má nedostatky :), ale to je pochopitelné. V takovémto filmu je důležité něco úplně jiného. Velice příjemný film.