Recenze (1 160)
Na pokraji smrti (2002)
Tak prvních 10 minut se mi líbilo hodně moc a bylo to tak za 5* ale pak se z toho stal průměrnej film kterej se mi ale stále líbil, pro zábavu to stačí.Steven Seagal hrál celkem dobře ale Ja Rule.....to je frajer a umí docela hrát ( i když se víc chová jak rapper než jako herec ) a taky bych nesměl zapomenout na super hip-hopovou hudbu.Celkem je to slušnej akčňák.
Predátor 2 (1990)
Překvapivě dobré pokračování.Danny Glover hraje moc dobře ale Arnold Schwarzenegger by se mi v tom líbil více.Bohužel prvních 30 minut od začátku se mi nějak nelíbilo ale pak to začala být to pravý ořechový a líbilo se mi to hodně.Pro mně osobně je to spíš 3,5*.
Predátor (1987)
Kdo byl neznal tuhle klasiku?Film kterej ani minutku nenudí a má dobrou atmosféru.Kde jsou ty časy kdy filmy se Schwarzeneggerem stály za to?
Hledá se Nemo (2003)
Tak tohle je další bombastický animovaný film.Naprosto originální a naprosto dokonale provedený film pro celou rodinu.Smekam klobouk.A co je ( a docela mně to překvapilo že nebyl zkaženej jako u většině filmů ) českej dabing, ten si taky zaslouží 5* jako celej samotnej film.
Božský Bruce (2003)
No tak tahle komedie je rozdělena na tři části.Prvnich 30 minut je celkem nudných.Dalších 30 minut je celkem zábavných a posledních 30 minut je celkem normální.A co z toho vznikne? Čistě průměrná komedie.
Tábor tygrů (2000)
Tak to je hodně dobrej film.Colin Farrell jako rebel je nezapomenutelnej a jeho herecký výkon bych hodnotil jako velice kvalitní , jako je celej film ale bohužel sem tam našlo pár slabechj momentů.
Psycho (1960)
No tak co napsat k tomuhle špičkovému filmu? Ať jde o hrůzu nahanějíci hudbu , o výborné herecké výkony a o neuvěřitelnou atmosféru a vůbec....všechno je dokonalý.Jeden z mála filmu , kterému bych dal třeba 6*.Naprosto geniální film.
Můj soused zabiják 2 (2004)
Tak jednička se mi docela líbila hodně.Druhý díl se mi líbí taky ale ne tolik.Je to o 1* hvězdičku horší ale není to tak špatný jak sem čekal.Bruce Willis s zde hraje spíš takovýho idiota ale celkem sem se smál protože někdy byl vtipný.A Matthew Perry? No tak ten je nejvíc nejvtipnější.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Dlouho sem se rozmýšlel mezi 4* a 5*.Já sem hodně velkej fanoušek Harryho Pottera ( všechny dosud vydané knížky sem přečetl 4 krát ) a musím říct , že se to povedlo.Samozrejmně Ohnivý pohár nedosahuje kvalit jako Vězen z Azkabanu ale rozhodně je to lepší než Kamen Mudrců a Tajemná komnata.Mike Newelle se s stím popral jako Harry Potter s Turnajem tří kouzelnických škol.Pro mně jo 4,5*.
Bílé peklo (2001)
Tak tento film sem viděl , protože mi kámoš řekl , že je to dobrej film.Vypadá to , že budu muset kámošovi poděkovat.Nemam rád německý filmy ale tento film je moc dobrej a hlavní hrdina Bernhard Bettermann hraje výborně.Dvě a půl hodiny mi příjemně uteklo a dokonce mi vyhovovala délka filmu a to je co říct.