Oblíbené seriály (9)
Arrow (2012)
Dokonalý podraz (2008)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Já a robot (2013)
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009)
K tomuto spin-offu jsem, přiznávám, přistupoval s krajní nedůvěrou. Hned po shlédnutí úvodního dvojdílu byla však nedůvěra zažehnána. Seriál se překvapivě povedl, má nápad i dobrou dějovou linku. Postavy mohly být více rozvedené, zatím se pořádně ukázali jen plukovník Young a výborný dr. Rush, ale to snad tvůrci ještě napraví. Někdo už zmínil kvalitu hudby a zde nemohu jinak než také chválit. Elektronická hudba se k atmosféře seriálu neskutečně hodí a některé sekvence (např. finále 3.dílu) mi znějí v hlavě doposud. Jediné, co bych seriálu vytknul, je neodbytný pocit, který jsem po krátké době získal, pocit, že to má víc společného s Battlestar Galacticou, než s Hvězdnou bránou. To samozřejmě kvality seriálu v mých očích nijak nesnižuje, ale mnoho fanoušků by to mohlo odradit. Dávám 90% a nemůžu se dočkat dubna, na kdy je, tuším, ohlášeno pokračování. EDIT: Po půlce druhé řady mám chuť někoho uškrtit. Proč se musí na další díly čekat tak dlouho?? Druhá řada navázala tam, kde první skončila, a kvalita se zvedla nahoru. Objevili se nám konečně nějací nepřátelé, temné tajemství už není jen Rushova výsada. Zprávy o tom, že třetí řady už se nedočkáme, mne proto těžce zasáhly.