Recenze (286)
Válka světů (2005)
Jedna hvězdička chybí. Stejně jako filmu pořádnej konec!
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Měl jsem tu možnost shlédout původní film Willy Wonka & the Chocolate Factory a jak mám Johnyho Deppa rád, musím uznat, že pana Wildera přehrává. Hodnotit filmy Tima Burtona je pro mě vždy potěšením, vzhledem k tomu, že rád rozdávám hvězdičky. A tento film si zaslouží všech pět. A co na tom, že v šumperském kinu jsme seděli pouze dva, kterým bylo nad dvacet let.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Jedna hvězda - Pitt, druhá hvězda - Angelina, třetí hvězda - vtípky během přestřelek. Jinak nuda nuda samá nuda. update: Přehodnoceno na 2 po druhém shlédnutí.
Crash (2004)
Náhled na rasismus mi příjde velmi zjednodušený, navíc sem měl pocit vydírání od začátku až do konce. Nic to nemění na technické kvalitě filmu a perfektních hereckých výkonech předváděných na tak malém prostoru. Bullockové i Fraserovi by slušelo víc takových rolí.
Ostrov (2005)
Po dlouhé době (Skála) mě film od Baye bavil, snad až na ten hodně otravný konec. Byl bych schopen sáhnout i pro jiné vyšší měřítko.
Utržený ze řetězu (2005)
Příjemně překvapen spletitostí žánrů. Velikou radost mi udělalo také obsazení, tj. Freeman + Jet-Li, ale hlavně pan Hoskins.
Jak básníci přicházejí o iluze (1984)
Kouzlo už pomalu dochází...
Konec básníků v Čechách (1993)
Dopadlo to nejhůř jak mohlo, film drží pouze záležitosti, které se nedaly odstranit.
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
Průměrné pokračování průměrné serie.
Góóól! (2005)
Možná bych dal i pět hvězdiček, ale jako naprostý fotbalový nadšenec jsem nemohl nepoznat, že hlavní hrdina postrádal malinko kopací techniku, což mě trochu odrazovalo od absolutního "vtáhnutí" do děje.