Recenze (161)
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Tak nevím no,naše koncesní poplatky v akci? To nelze ani komentovat a ještě se panáček pohoršoval že není hetero..............
Od soumraku do úsvitu (1996)
Ta by neřekla hovno ani kdyby jí teklo z huby :-))
Predátor: Evoluce (2018)
Po ohromném začátku filmu jsem teda čekal lepší akci.
Pamětnice (2009)
Ač to je zde popliváno ze všech stran,viděl jsem spostu daleko,dááleko horších českých rádoby filmů.3* si to určitě zaslouží.
168 hodin (2006) (pořad)
Nejulhanější pořad čt který všichni sponzorujeme.
Události (1993) (pořad)
Kdysi dávno...to měl snad ještě Žižka obě oči to byla opravdu nezávislá zpravodajská relace,ovšem pomalu a plíživě čt začala ovládat dnes už naštěstí pidi strana na hraně propasti a celý tento gigant i s jeho událostmi došel taky na hranu propasti a přeji mu aby mu koncesionářské poplatky byli po zásluze odebrány.Už jenom třeba proto že jednostranou propagandu i cenzuru už jsem tady v tomto státě zažil.Ale musím říci že komanči za totáče by žasli nad tím,jak to dnešní čt umí.
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (pořad)
A na tohle mám přispívat jo? Hnus fialový.
Jan Palach (2018)
No myslím,nebo jsem si spíše jistý že Palach plní úplně stejnou úlohu jak kdysi Fučík komančům,jenom režim který ho zneužívá se změnil..............
Hrabě Monte Cristo (2002)
Nejméně podařená verze,Monte Christa mám rád a nejvíce asi tohoto : https://www.csfd.cz/film/69844-hrabe-monte-cristo/komentare/
Julek (1979)
Hodnotit film jako odpad jenom kvůli tomu že to byl Julius Fučík aniž by se na něj podíval dokáže jenom dement.Já říkám že je to normálně dívatelné a né úplně špatné.Howg.