Recenze (788)
Rocketman (2019)
Rhapsody bylo lepší..
The Last Boy (2019)
Uzivatel Wacoslav1 asi bohužel viděl stejný film jako já, protože já měl co dělat, abych to vůbec dokoukal.5% a ano Je to přesně tak, jak píše nudlis. a nechal se napálit jako FFilipCZ.
Muž, co zabil Hitlera a pak yettiho (2018)
Takové svraštělé něco s flashbackem na zabití Hitla.
Podezřelý (2018)
...aneb .. jaká židle? Takové divné něco, o čem si člověk neví co myslet... spojler alert. Všechno nasvědčuje k něčemu, a na konci to je všechno úplně jinak a vlastně nijak.
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Takovové hezké, efektami a akcí naplněné odpočinkové hloupno.
Drive (2019)
no celkem to ušlo... jenom 2x tanec! CDG aut hrozné, příběh zamotaný překombinovaný o velké loupeži, za kterou se skrývá jěště neco jiného..
Ali ví, po čem muži touží (2019)
Poprvé s Melem to byla aspoň sranda.
Black Clover - Ibara otome no júucu (2019) (epizoda)
festival filler
Black Clover - Bjakuja no magan no himicu (2019) (epizoda)
recap
Black Clover - Mamoru mono (2017) (epizoda)
Je tady fight a celkem dlouhý. A hezký. První mise za námi.