Recenze (1 501)
Farang (2023)
To si takhle Xavier řekl , že by si rád udělal dovolenou někde v teple a vybral si Thajsko. No a aby mu nebylo smutno , tak sebou vzal Nassima , který doteď hrál spíš jen v taškařicích. No a vidíte , natočili tam svižnou a docela krvavou záležitost , za kterou se ani 1 z nich nemusí ani trochu stydět.
Polda - Sex, drogy, rock´n´roll (2024) (epizoda)
Seriál je pro mě ztráta času , protože je to fakt těžkej průměr. Ale na tenhle díl jsem se mrknul protože do Dřeváku , totiž do Modré Vopice občas zajdu na bigbít , takže jen tak spíš z nostalgie.
Černé duše (2014)
Škoda toho televizního zpracování , poprava mimo záběr a podobně . Protože atmosféru to má jinak slušnou a ten twist na závěr je víc než povedený . Průměr , jak píšou kolegové , taliáni uměj daleko líp.
Comet (2014)
Emmy vypadá jako mladší klon Penelope Cruz a Justinovi tyhle hňupové jdou. Romantické scifíčko , které nejspíš neurazí , ale zítra o něm nebudu vědět.
Kdo se směje teď (2023)
Roudmůví po Rusku po 20 letech od zážitků , jejichž důsledky Berta dohnali teprve až teď . Mezigenerační problémy mě tam ani tolik neštvaly a nabušené je to akcemi a hláškami tak akorát , že to ještě není úplná trapárna. Za mě spokojenost.
Mona Lisa and the Blood Moon (2021)
Nepravděpodobně , ale sedlo mi to do noty parádně . Zážitkem bych to zařadil někam mezi The Wave z 2019 a On se bojí z 2023. Docela hodně úlet , ale za mě perfektní zpracování.
Peacemaker - Season 1 (2022) (série)
Výhoda oproti třeba The Boys je jednoznačně stopáž jednotlivých dílů . Dá se to skouknout takřka na posezení. Nicméně oproti zmiňovanému mi nebyly postavy až tak sympatické. No ono bojovat s někým o kom vím , že ho porazit můžu , to zas až taková fuška není . Ničím neurážející průměr . Ale pár vtipných momentů tam taky bylo.
Land of Bad (2024)
RPG je pěkná kurva , a tim nemyslím PC hry. Jako ostatně dost věcí pocházejících z bývalého SSSR dokáže zamíchat kartami i hodně zkušeným hráčům. S touhle střílečkou nemám jako gaučový teoretik vůbec žádný problém . Hodně zábavná věc.
Hrozba smrti (2024)
Tipnul bych si , že C. McGregor toho magora moc ani hrát nemusel , to bych viděl jako roly psanou přesně na tělo neboli na míru. Skvělá zábava a velká spokojenost.
Gentlemani (2024) (seriál)
Důvěru ve mně vloženou pan Guy opět nezklamal . To mi řekněte , že se někdo narodí s takovým talentem a převyšuje své rádobykolegy ne o 2 ale o 10 kvalitativních tříd . To mi pořád hlava nebere .