Recenze (117)
40 dnů a 40 nocí (2002)
ale jo mě se to líbilo, příjemný film na příjemný večer
Cesta na Měsíc 3D (2008)
Můj první 3D film. Hlavní zápor je délka filmu. Ovšem ani zápletka není nějak excelentní, zpracování mohlo být podle mě taky lepší. Děti to bavit muselo, ale já, když to srovnám s takovou Ice Age... 2 hvězdy mluví za vše
Pelíšky (1999)
Nejlepší český film.
Horizont události (1997)
zajímavá teorie o nadsvětelném létání, akorát se mi nelíbil ten "pekelník"... jinač jako nadšence sci-fi mě tenhle film naplnil a přiměl k uvažování nad věcmi jako teorie relativity atd
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
nejhorší na tomhle horrou je že je podle pravdy :-(
Šakalí léta (1993)
Byl jsem na divadelním představení, viděl jsem film... ale jako celek mě ani jedno nějak neosilnilo
Terminátor (1984)
Dlouho jsem tenhle film ignoroval, ale chybně, jde o jeden z nejlepších sci-fi filmů všech dob...
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Povedený akční film, ale na Singerovy první dva díly to nemá, něco tomu chybí... Ale wolverine je brutální, snad jenom škoda Scotta
U2 - Elevation: Živě v Bostonu (2001) (koncert)
jedním slovem, KRÁSA
Motorkáři (2003)
Nereálně vyrovnané souboje, ne moc dobrý děj, ale v něm dobré zvraty, skvělá první a poslední písnička, skvělé stroje. Celkově dobrý výmysl, ale mohlo to být o 100% LEPŠÍ