Poslední recenze (63)
Hannibal - Série 3 (2015) (série)
7/10. Rozhodně nejslabší série z celého seriálu. Začátek nezajímavý a utahaný. Naštěstí se to od páté epizody rozjelo a v sedmé epizodě jsme dostali konec našeho dosavadního antagonisty Masona Vergera, kterého bylo v seriálu už dost dle mého názoru. Dostali jsme novou postavu Červeného draka, který dle mého názoru nebyl až tak zajímavý, ale aspoň se seriál zaměřil na něco nového. No a konec dostal Hannibal absolutně uspokojivý. Mads v seriálu ztvárnil Hannibala naprosto perfektně a také mi bude společně s Willem Grahamem chybět. Nejlepší epizoda - The Wrath of the Lamb.
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
10/10. Nejlepší detektivní seriál, který jsem kdy viděl. Jsem si opravdu jistý, že lepší detektivku už neuvidím. Já se teda nenudil ani sekundu a seriál jede neuvěřitelným tempem od prvního dílu až po závěrečné titulky. Závěrečný díl, ve kterém nám byl konečně představen hlavní antagonista, byl naprosto úžasný a seriál dostal perfektní zakončení. Hlavní duo Rust Cohle & Martin Hart mi bude hodně chybět. Matthew a Woody podali jedny z nejlepších výkonů své kariéry. Prostě naprostá dokonalost. Nejlepší epizoda - Form and Void.
Spider-Man: Homecoming (2017)
8/10. Start nové Spider-manovi trilogie se velice povedl a já jsem s tímto filmem velice spokojený. Tom Holland vůbec nezaostává za Andrew Garfieldem a Tobey Maguirem a roli Spider-Mana si dává jako pán. Záporák Vulture byl pro mě naprosto perfektní.