Poslední recenze (12)
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Ked pri pozeraní hororu ťa nič nevystraší, tak je niekde chyba. Ani v 80 tych a 90 tych rokoch ma nevystrašli Myers, Voorhees ani Krueger, ale týto zabijaci mali charizmu. Toto je taký priemerný slasher horor, ktorý nevystraší, ale aspoň sa to dobre pozerá a nenudí. To isté platí aj o druhej časti Ulice strachu 1978. tretiu časť som nevidel.
Heavy Trip (2018)
Kurva drát konečne poriadna komédia, alebo hudobná komédia? To je jedno, bavil som sa a mám rád Death Metal.
Batman (2022)
Oproti Nolanovým Batmanom je to úplne inak natočené a já sa s toho teším. V podstate ide o krimi thriller s temnou a ponurou atmosférou, kde je celý film tma a prší, čo vobec nevadí, práve naopak. Ved Batman je temný hrdina s temným príbehom. Ked som videl minutáž filmu, tak som rátal s nudnými pasážami, ale to sa nekonalo. Komixové filmy nevyhľadávam, ale toto ma príjemne prekvapilo.