Recenze (363)
Neklid (2011)
Proč se vlastně dívám na filmy, u kterých vím, že budu brečet? :D Jasně, film je prvoplánový, ale tak nějak upřímný. Velkou měrou se na tom podílí herci, oba (i fell in love with Mia). Dlouho mě žádný film takhle nevzal, asi holt stárnu a budu už brečet pořád. :)
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Stará dobrá klasika. A to jsem si myslel, že to po zpackané Zpátky na Zemi ani nejde!
Náhradníci (2000)
Dobří herci a hudba. Jinak klasický sportovní film.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
I kdybych chtěl, tak nemůžu jinak. Konstatntní limonádová nuda.
Nuda v Brně (2003)
No jo, lidi z Prahe, to nemůžou pochopit. :)
Co bude dnes k večeři? (2010) (pořad)
Ona je to v podstatě taková komediokuchařka, vytuněná a vydesignovaná k dokonalosti. ;) (jen tak pro zajímavost: nejfrekventovanější slova: sosik, oliváč, ve finále, bouchneme tam, easy, významné mrknutí na závěr.)
Kupředu levá, kupředu pravá (2006)
Maximální prdel. I když je to trochu smutné. :)
Kung prásk: Smrtonosná smrt (2002)
Naprostá pí*ovina a ještě k tomu na entou. Asi 100 debilních vtipů na jeden suprovej. Ale stejně jsem se řezal jak malej. Až jsem na konci necítil tváře. Dialogy a mručení byly snad nejlepší v historii kinematografie.
Námezdní síla (1973)
Po celkem nadějném civilním začátku se film nějak zvrtl. Ono né, že by byla první polovina nějak zvlášť poutavá, ale ta druhá vůbec nebavila, měl jsem problém dokoukat. Za první půlku 3*, druhou 1*...celkově, překvapivě 2*.
Poločas rozpadu Timofeje Berezina (2006)
Trio neschopných loserů, jako by přesně vystřížených z Ritchieho filmů, ponurá atmosféra, dobří herci. Příjemně strávených 93 minut.