Recenze (296)
Stop (2015)
"Nejlepší" snímek na filmovém festivalu ve Varech! 5% :D
Strom života (2011)
Nemám slov, nikdy jsem nečekal, že mi Strom změní život! Připomnělo mi dokumentární film Baraka.
Svatá (2024) (TV film)
Bohdalka bude minimálně nominovaná na Lva!
Svět podle Prota (2001)
100%
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Normálně plejáda celébrit! Moc jsem si to užil :)
Tajemný let (2005)
A já celou dobu myslel, že je v tom namočený i kapitán letadla...
Tajná pevnost (2001)
Asi tak 30 děti dabují asi 4 lidi... Strašný dabing - hrůza a děs!
Taxík (2008) (pořad)
Když jsem poprvé uviděl Tomáše Matonohu, tak u mě Taxík o malounko klesl. Když jsem uviděl Moniku Absolonovou, Taxík se dostal na vodu a potopil se jako Titanic...
Temný rytíř povstal (2012)
Závěr filmu je fenomenální! Už teď se těším na pokračování :D
Ten kluk (2007)
WOW! Naprosto souhlasím s Lukynem007. Pod devadesátku nemůžu jít...