Recenze (294)
Strom života (2011)
Nemám slov, nikdy jsem nečekal, že mi Strom změní život! Připomnělo mi dokumentární film Baraka.
Svět podle Prota (2001)
100%
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Normálně plejáda celébrit! Moc jsem si to užil :)
Tajemný let (2005)
A já celou dobu myslel, že je v tom namočený i kapitán letadla...
Tajná pevnost (2001)
Asi tak 30 děti dabují asi 4 lidi... Strašný dabing - hrůza a děs!
Taxík (2008) (pořad)
Když jsem poprvé uviděl Tomáše Matonohu, tak u mě Taxík o malounko klesl. Když jsem uviděl Moniku Absolonovou, Taxík se dostal na vodu a potopil se jako Titanic...
Temný rytíř povstal (2012)
Závěr filmu je fenomenální! Už teď se těším na pokračování :D
Ten kluk (2007)
WOW! Naprosto souhlasím s Lukynem007. Pod devadesátku nemůžu jít...
Teorie létání (1998)
Velmi dobrý snímek - excelentní výkon Heleny Bonham Carter a Kennetha Branagha, až mě v některých scénách dojali. 91 %
Terapie - Série 1 (2011) (série)
NESNÁŠÍM TENTO SERIÁL!!! Ale je to něco tak unikátního a jedinečného, že mu musím dát plný počet hvězdiček. Po shlédnutí beru některé věci či lidi (aj sebe) jinak, než dříve. Děkuji pane Marku :)