Poslední recenze (22)
Šílená noc (2022)
Od tohoto filmu jsem nic moc neočekával. Maximálně klasická jednoduchá akční vyvraždovačka nějákých grázlů. No a vlastně to se mi přesně vyplnilo, ale vlastně to bylo lepší než jsem očekával. Tento film dobře využil premisu s vánoci a hlavně se Santa Clausem a jeho zabíjením na vánoční způsoby. Rating R tomu filmu dost sedí a celkově jsem za tenhle film rád, přesto že klasický akčnáky nemusím.
Úniková hra (2019)
Jak já miluju únikové hry. Naprosto je zbožňuju, takže je jasné že když příjde horor s touto premisou automaticky se mi bude líbit minimálně protože se budu těšit na kreativitu pastí. Při sledování mi to nostalgicky připomnělo saw 2 nebo třeba kostku,které mám rád, a právě mi zde vždycky záleží na tom průběhu a na pastech. Pár dobrých nápadů.Celkově moc fajn film se zajímavým koncem.
Would You Rather (2012)
Fajn nenaročná hororovka na neděli. Pro mě předvídatelné ke konci, ale jinak opravdu fajn film. Nic speciálního, zajímavá premisa, z které by se dalo vytěžit víc. Vzájemný vyvraždovačky mám prostě dost rád a upřímně jsem to čekal horší. Vždycky mám rád ve filmech nějaká ta zajímavá rozhodnutí, kde není správné ani jedno a jen vybíráte menší zlo. Tenhle film jich má samozřejmě dost. Celkově jsem spokojený