Recenze (692)
Láska a příšery (2020)
Několik elementů ze Zombielandu tu rozhodně je, to však neznamená, že jde o kopii. Snímek Love and Monsters šel jinou cestou, romantičtější a lidštější, přesto jde o béčkovou jízdu, jež se nebere vážně. Tohle každému nesedne, ale já bych si třeba dvojku dal.
Boratův navázaný telefilm (2020)
Cohen na to šel po dlouhé pauze jinak, ale opět se trefil do černého! Kloubouček
Dámský gambit (2020) (seriál)
Smekám! Takhle výbornou minisérii o šachistce jsem teda nečekal.
Upíři v Bronxu (2020)
Nenápadná nízkorozpočtová blbina, jež je místy i sakra vtipná a originální. Příjemné překvapení.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Jako završení Attenboroughovy práce naprosto brilantní dílo, které opravdu nutí k zamyšlení.
Enola Holmesová (2020)
Feministický snímek oslavující nezávislost a bojující proti škatulkování žen coby poslušných manželek atd. Nic proti, dnešní Hollywood už je takový, avšak u Enoly Holmes to bylo příliš okaté. A udělat ze Sherlocka Holmese empatického dobráka, který hraje druhé housle, byť snímek není o něm, to už je silné kafe.
Mizerové navždy (2020)
Možná patřím k menšině, ale Mizerové navždy mi dali přesně to, co jsem od nich očekával v prvním a druhém díle, leč Michael Bay si jel pouze svůj trademark - výbuchy, efektní záběry a kašlání na postavy. Trojka jde opačným směrem a moc jsem si ji užil, což je pro mě opravdu milým překvapením. V tomhle duchu bych si dal i čtyřku.
Chůva na zabití: Krvavá královna (2020)
Kopie prvního filmu, ale sranda to je pořád.
Rambo: Poslední krev (2019)
Taková béčková jednohubka s kapkou nostalgie. Důstojnější rozloučení než Smrtonosná past: Opět v akci.
Chůva na zabití (2017)
Nápaditá a vtipná blbina s překvapivě povedeným scénářem.