Recenze (25)
Co život dal a vzal (2007) (TV film)
Ricki Lake mam moc rada z Vzala jsem si mrtvého muže nicméně film opravdu nestojí za podívání.
Vaříme s Billem (2006) (pořad)
Kuchařky mám ráda a tuhle obzvlášť. V porovnání s ostatními kuchařkami se v této zbytečně nežvaní a za půl hodiny Bill stihne uvařit 6 a více jídel. Jídlo je zdravé a dobré a snad poprvé za historii televizních kuchařek je ukázáno, ze uvařené jídlo je opravdu konzumováno a ne jen ozdobně nandáno na talíř. A ano, jidlo je pojídáno Billovou rodinou, včetně několika upatlaných dětí, ale to se mi líbí, protože při jejich rodinných záběrech mám chuť zakládat rodinu:)
Uzavřený případ (2005) (seriál)
Closer rozhodně nelze hodnotit po zhlédnutí jedné epizody, uz vubec ne části. Na první dojem je postava Sedgwickové velice nesympatická a sebestředná, ale po více dílech zjistíte, že charakter hlavní hrdinky je předností seriálu. Ona je zkrátka originální a patří k ní i květované blůzky a svetry:) Herecké výkony jsou dle mého názoru dostačující, k tomu zajímavé příběhy a mám seriál za 80%.
Vysloužilí lvi (2003)
Zpočátku jsem tento film mela puštěný jen jako kulisu při úklidu, ale netrvalo dlouho a ja seděla pred televizí jako očarovaná. Některé scény jsou trochu natahovány a občas je i film trochu sentimentální, i když nijak drasticky, ale jinak má kouzelnou atmosféru a závěr vám nažene slzy do očí.
Letuška 1. třídy (2003)
Snadno koukatelne, ale lehce předvídatelné. Při závěrečné líbačce si buď Dona měla sundat vysoké boty nebo si Ted stoupnout na schod, protože Dona se zdála vyšší. Velice jsem se nasmála při první scéně Dony v letadle.
Tornádo nad New Yorkem (2008) (TV film)
Ztráta casu. Hvězdičku dávám za několik výbuchu smíchu, které u mě propukly, i kdyz se divák zrovna asi smát neměl, ale které mi urcite prodloužily život.
Brainiac: Šílená věda (2003) (seriál)
Penize, které se investovaly do tohoto seriálu se mely dat spíše na charitu, kde by udělaly více legrace.
Mravenčí invaze (2007) (TV film)
My jsme se s přítelem docela bavili nad hloupostí celého filmu. Ve snímku se pořád opakují stejné záběry mravenců a to buď puštěné pozpátku nebo zrcadlově obrácené. Dostalo nás, že na konci hlavní hrdinové našli nalezeného psa, kterého si nechali. Problém byl v tom, že pes byl na palubě letadla v zavazadlovém prostoru a ničí nebyl:-)
Sex ve městě (1998) (seriál)
Tenhle seriál není feministický, jak si myslí muži. Jen je v něm na chlapi moc pravdy...
Dawsonův svět (1998) (seriál)
Všimli jste si, že nejpannenštější Joey měla pletky s každou mužskou postavou? Pro mě v jisté době nejlepší seriál.