Recenze (288)
Teď se nedívej (1973)
Tak jsem to celé přetrpěla a mám dojem, že Benátky jsou pěkně hnusné. A určitě i smradlavé.
Daphne (2007) (TV film)
Nebylo to špatné, ale cítím se ošizena. Čekala jsem něco o životě D. d M., ale příběh mohl být o každé ženě s neujasněnou identitou. Tedy až na to prostředí. To ale bylo nakonec nejzajímavější, kontrast mezi britskou neokázalostí a nevkusným přepychem Ameriky.
Neviditelní (2014) (seriál)
Velmi jsem se pobavila a těším se na další díly. Je paní Chýlková opravdu taková mrcha?
Konec přehlídky (2012) (seriál)
Dosť bolo Cucumberbatcha!
Děkan Spanley (2008)
Lahůdka!
Dějiny světa (2012) (seriál)
Toto je dokonale zbytečné dílo. Nic nového jsem se nedozvěděla. Snad by se dalo použít jako ilustrace při výuce dějepisu ve třetí třídě.
Bez hranic (2013) (seriál)
No teda, takovou blbost už jsem dlouho neviděla. Plytké dialogy, nudný vrah s klišovitým problémem, divné týpky, asi i dabing. Sterilní, hloupé. První oddělení je tisíckrát lepší.
Agatha Christie's Poirot - Sloni mají paměť (2013) (epizoda)
Prostě krása. Nevěděla jsem, co dřív, sledovat dialogy, kostýmy, výkony herců, atmosféru (kde vzali tu ošuntělou kachlíkovou místnost na vodoléčbu?). Bylo to jako otevřít kvalitní bonboniéru a hledat ten nejlákavější kousek...
Clona (2014) (seriál)
Tak jsem se těšila na další pondělní seriál, zvědavost veliká. Ech, to byl děs. Některým hercům nebylo rozumět! Nuda, nuda, nuda. Chci zpět 1. oddělení.
Séraphine (2008)
Pro mě dokonalé. Tématem počínaje, přes herecké výkony až po atmosféru doby i místa. Seraphine rozhodně trpěla mentálním postižením. A jak vidno, co nepobrala na rozumu, bohatě vyvážila z hloubi duše vyvěrajícím talentem. Můžu jen litovat, že se jí nedostalo vzdělání a péče.